در آستانه مسابقات بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا؛

یزدیان طهرانی: سال بسیار خوبی برای بسکتبال دختران است

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۶:۵۳
کد خبر: ۷۰۰۰۴۱
یزدیان طهرانی: سال بسیار خوبی برای بسکتبال دختران است
تیم ملی بسکتبال 3 نفره دختران ایران 9 الی 11 اردیبهشت به چین می رود تا در مسابقات کاپ آسیا شرکت کند. جوان ترین بازیکن این تیم از شرایط آماده سازی تیم ملی برای این مسابقات می گوید.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیمیا یزدیان طهرانی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: اردوی خیلی خوب و فشرده ای برایمان در نظر گرفته شد و با حداکثر توان و انگیزه فردا وارد مرحله دوم اردو می شویم تا با قدرت به چین برویم. از شرایط و امکانات اردو در آکادمی ملی المپیک کاملا راضی هستیم.
 
جوان ترین بازیکن تیم ملی بسکتبال 3 نفره ادامه داد: روز جمعه هم تیم ملی در تورنمنتی با حضور 31 تیم شرکت کرد و به مقام قهرمانی رسید. مسابقات بسیار خوب و سطح بالایی بود که به همت دپارتمان 3 به 3 فدراسیون برگزار شد که به آمادگی ما کمک فراوانی کرد.
 
یزدیان طهرانی افزود: گروه ما در کاپ آسیا با وجود ژاپن و احتمالا استرالیا بسیار سخت و تجربه بین المللی ما هم کم است اما من خوشبینم و تیم ملی را بدون شانس نمیبینم. بزرگترین حسن این مسابقات این است که محک خیلی خوبی می خوریم و نقاط ضعف و قوتمان را شناسایی می کنیم.
 
وی درخصوص تورنمنت های مهم پیشرو گفت: به تازگی از مسابقات باشگاه های غرب آسیا برگشتیم و بعد از کاپ آسیا، جام جهانی فیلیپین و بازی های آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم. سال شلوغی برای بسکتبال بانوان است و باید با شرکت در تورنمنت های مختلف ضعف کمبود تجربه را جبران کنیم.
 
یزدیان طهرانی در پایان ضمن تشکر از فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: از همه کسانی که در فدراسیون بسکتبال و وزارت ورزش و جوانان از ما حمایت می کنند ممنونم. امیدوارم با اتحاد بیشتر و جذب مدرسین خارجی بزرگ، بسکتبال بانوان را به رتبه های بالاتری برسانیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز