برای حضور کاراته کاران دانشجو در مسابقات جهانی؛

نشست مسئولان فدراسیون‌های دانشگاهی و کاراته برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۱:۵۸
کد خبر: ۷۰۰۳۸۰
نشست مسئولان فدراسیون‌های دانشگاهی و کاراته برگزار شد
رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با دبیر فدراسیون کاراته درخصوص نحوه اعزام تیم دانشجویان به رقابت های کاراته دانشجویان جهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به منظور هماهنگی لازم در خصوص اعزام تیم ملی کاراته دانشجویان برای شرکت در یازدهمین دوره رقابت های کاراته دانشجویان جهان محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون دانشگاهی با آشوری دبیر و خانم باقری نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته به همراه صاحب الزمانی سرپرست انجمن کاراته فدراسیون دانشگاهی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دهخدا ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: با توجه به استقبال دانشجویان از رشته های رزمی و اهمیت آن در دانشگاه ها به همین منظور با همکاری فدراسیون کاراته قصد داریم کاراته کاران دانشجو را هم به این رقابت ها اعزام کنیم تا با شرکت دانشجویان در این رقابت ها زمینه توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم گردد.

وی گفت: با توجه به اینکه کاراته به عنوان یکی از رشته های المپیک 2020 توکیو است قطعا با حضور دانشجویان در این رقابت ها فرصتی به دست خواهد آمد تا محک خوبی برای کاراته کشورمان باشد.

در ادامه آشوری دبیر فدراسیون کاراته ضمن تشکر از تصمیم فدراسیون دانشگاهی برای حضور تیم ملی کاراته دانشجویان برای شرکت در این رقابت ها گفت: این فدراسیون آمادگی خود را در خصوص برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی به منظور تشکیل یک تیم قدرتمند اعلام می دارد و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک تیم منسجم با این رقابت ها اعزام و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

همچنین در این نشست در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی، اردوهای آمادگی، کادر فنی و تعداد نفرات اعزامی بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد مسابقه انتخابی تیم ملی دانشجویان پایان ماه جاری برگزار شود.

گفتنی است یازدهمین دوره رقابت های کاراته دانشجویان جهان 28 لغایت 31 تیرماه ماه سال جاری در شهر کوبه کشور ژاپن برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز