شادی عبدالوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیش‌بینی نتایج مسابقات کار سختی است/ با تیم‌های قوی هم‌گروه هستیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۰۴۳۶
پیش‌بینی نتایج مسابقات کار سختی است/ با تیم‌های قوی هم‌گروه هستیم
ملی پوش بسکتبال بانوان گفت: با تیم های قوی هم گروه هستیم ولی سعی می کنیم بازی های خوبی را انجام دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سومین دوره‌ رقابت‌ های بسکتبال سه نفره بانوان قهرمانی کاپ آسیا، 9 اردیبهشت‌ و با حضور 12 کشور در شنزن چین برگزار می‌شود و تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

شادی عبدالوند ملی پوش بسکتبال بانوان کشور در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط اردوهای برگزار شده پیش از اعزام به مسابقات عنوان کرد: در حال حاضر در دور سوم اردوها هستیم و تا به امروز اردوها با شرایط خوبی برگزار و تمامی ملی پوشان با انگیزه زیاد و برای حضور پرقدرت در این رقابت ها در تمرینات شرکت می کنند.

وی درباره شناخت خود از حریفان آسیایی بیان کرد: ما در این دوره با تیم ژاپن هم گروه هستیم هنوز تیم سوم گروه مشخص نشده، ژاپن تیمی بسیار قوی است که بازیکنان سرعتی دارد ولی ما تلاش می کنیم بتوانیم بازی خوبی را مقابل ژاپن انجام دهیم.

عبدالوند درباره پیش بینی خود از نتیجه مسابقات اظهار کرد: پیش بینی کار سختی است به خصوص این که ما برای اولین بار است که در چنین رویدادی حاضر می شویم در واقع می توان گفت هدف از حضوردر این رقابت ها بیشتر برای کسب تجربه برای بازی های بین المللی پیش رو است، البته ما ناامید نیستیم و سعی می کنیم اگر نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم، بتوانیم بازی های خوبی را ارئه دهیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز