همه از ما انتظار قهرمانی دارند؛

محمدزاده: رکوردهای خوبی برای کسب مدال ثبت کرده‌ام

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۰۰۷۸۸
وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی جوانان کشورمان گفت: تیمی قدرتمند راهی مسابقات آسیایی می شود و همه انتظار قهرمانی از ما دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آرمان محمدزاده درخصوص اینکه چه سالی به این رشته آمده است، گفت: از سال 92 وزنه برداری را آغاز کردم و مشوق اصلی ام برای دنبال کردن تمرینات سخت، پدرم بود. برای حضور در تیم ملی هم آقایان قاسم و فریدون غزالیان خیلی کمکم کردند.

ملی پوش قائمشهری تیم جوانان درباره شرایط اردوهای تیم ملی وخودش عنوان کرد: شرایط اردوها از نظر تمرین، اسکان، استراحت و تغذیه عالی است. آقایان حمید رشیدی، رشید شریفی و عبدالرضا فولادی وندی اعضای کادر فنی تیم های پایه نیز برای آمادگی هرچه بیشتر نفرات زحمات زیادی را متحمل شده اند. آمادگی ام هم برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بسیار مطلوب است.

محمدزاده درخصوص رکوردهایش دردسته 105+ کیلوگرم گفت: رکوردهایم در حرکت یکضرب 175 کیلوگرم و در حرکت دوضرب 205 کیلوگرم است. با ثبت این رکوردها در مسابقات آسیایی، می توانم روی سکو بایستم.

وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی جوانان درخصوص قهرمانی ایران در دوره قبل این پیکارها اظهار داشت: تیم ملی جوانان از نفرات خیلی خوبی تشکیل شده و همه انتظار دارند تا امسال هم قهرمان آسیا شود. برای رسیدن به این مهم باید سخت تلاش کنیم.

وی درخصوص حضور در رقابت های جهانی جوانان نیز خاطر نشان کرد: بعد از اتمام مسابقات آسیایی، برنامه ام برای شرکت در پیکارهای جهانی است. با انگیزه فراوان قصد دارم مدال ارزشمندی را در ازبکستان به دست آورم و سخت برای تحقق این موضوع تلاش خواهم کرد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 31 فروردین ماه تا 10 اردیبهشت ماه در شهر اورگنج ازبکستان برگزار خواهد شد. تیم ملی جوانان با ترکیب حسین سلطانی (دسته 77 کیلوگرم)، عارف خاکی و افشین طاهری (دسته 85 کیلوگرم)، رسول معتمدی (دسته 94 کیلوگرم)، امیر عزیزی و علیرضا زارع پور (دسته 105 کیلوگرم)، محمدحسین رئیسی و آرمان محمدزاده (دسته 105+ کیلوگرم) به این رقابت ها اعزام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز