استاندار مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا:

مازندران شایستگی آن را دارد که در لیگ برتر نماینده داشته باشد/ به‌دنبال ساخت زیرساخت‌های مناسب برای ورزش استان هستیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۳:۱۳
کد خبر: ۷۰۰۸۴۸
مازندران شایستگی آن را دارد که در لیگ برتر نماینده داشته باشد/ به‌دنبال ساخت زیرساخت‌های مناسب برای ورزش استان هستیم
استاندار مازندران گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با حمایت و مشارکت فعالان اقتصادی زیرساخت‌های مناسبی برای ورزش استان فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ محمد اسلامی، استاندار مازندران، پس مسجل شدن صعود حداقل یک تیم مازنی به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور عنوان کرد: در ابتدا به مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل تبریک و خدا قوت می‌گویم، زیرا تا اینجای کار، نتایج و جایگاه خوبی را در جدول رقابت ها کسب کرده‌اند و نشان دادند مازندران شایستگی آن را دارد که در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

وی در مورد وضعیت دو باشگاه در جدول مسابقات اظهار داشت: خوشحال هستیم، زیرا هم دل مردم شاد است و هم تحرکی در راستای پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوجود می‌آید. ان‌شاءالله بتوانیم با حمایت و مشارکت فعالان اقتصادی زیرساخت‌های مناسبی برای ورزش استان فراهم کنیم.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه هر دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند گفت: در سال جدید قطعاً از آنها حمایت خواهیم کرد و اقدامات و تصمیماتی که در گذشته اتخاذ و گرفته شده را به جد پیگیری و به تعهدمان عمل می‌کنیم تا طرح‌ها زودتر عملیاتی شوند بلکه تیم‌ها دارای زمین و ورزشگاه مناسبی باشند و وارد دنیای حرفه‌ای شویم.

استاندار مازندران با توجه به وجود استعدادهای ورزشی بسیار در مازندران یادآور شد: در مازندران به رده‌های پایه، چه در رشته‌های تیمی مانند فوتبال و والیبال و چه در رشته‌های انفرادی مانند کشتی، که در میادین ملی و بین‌المللی افتخار آفرین هستند، باید توجه ویژه‌ای کرد و با وقت گذاشتن و سرمایه‌گذاری مناسب استعداد ها و نخبه‌های ورزشی شناسایی شوند.

اسلامی افزود: به اداره ورزش و جوانان استان اعلام می‌کنم، احتمام و حمایت بیشتری از رشته فوتبال ساحلی داشته باشند زیرا مازندران مستحق‌ترین استان در توسعه این رشته توسعه است.

 استاندار مازندران در پایان خبر داد؛ تمامی پروژه‌های ورزشی استان، که در ردیف ملی قرار دارند، تا پایان سال به اتمام می‌رسند.

خبرنگار: حامد شکری

 

نظر شما