مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آینده رشته تنیس روی میز روشن است/ به استعدادیابی توجه می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۱۰۲۸
آینده رشته تنیس روی میز روشن است/ به استعدادیابی توجه می‌کنیم
مدیر تیم‌ های ملی تنیس روی میز درباره آخرین وضعیت تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میرالماسی، مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز با حضور در خبرگزاری برنا درباره آخرین وضعیت تیم ملی صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم تنیس روی میز اکنون در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد، بیان کرد: اخیرا در مسابقات تونس توانستیم در بخش تیمی به عنوان قهرمانی برسیم. نخستین سهمیه المپیک جوانان به دست آمد که یکی از بهترین افتخارات در فدراسیون تنیس روی میز است. تیم‌های آقایان و بانوان در اردو به سر می‌برند. مسابقات جهانی هم از نهم تا 16 اردیبهشت ماه به میزبانی سوئد برگزار می‌شود.

میرالماسی با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران در بخش آقایان برای مسابقات اسپانیا و آمریکا هم اعزام می‌شود، افزود: امیدواریم تیم ملی کشورمان بتواند از گروه خود در رقابت‌های جهانی صعود کند و به نتایج بسیار خوبی برسد. تاکنون برای آمادگی تیم ملی اردوهای خوبی برگزار شد. در حوزه بانوان هم اقدامات مناسبی در نظر گرفته شد. بانوان ایرانی هم مانند آقایان در رقابت‌های دسته دو جهان رقابت خواهند کرد. امیدواریم در این رقابت‌ها هم تیم ملی کشورمان بتوانند به نتایج و عنوان‌های خوبی برسند.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل تشابه آب و هوایی سوئد با مازندران، اردو تیم ملی در بابل برگزار شد، اضافه کرد: تلاش فدراسیون این است تا بتواند با برپایی اردو و دیدارهای تدارکاتی مناسب شرایطی را ایجاد کند تا رنکینگ بازیکنان بهتر شود و به طور مستقیم سهمیه المپیک به دست آید. 

میرالماسی در پایان، گفت: استعدادیابی مناسبی در حوزه تیم ملی انجام شده تا نسل آینده هم تنیس روی میز ایران بتوانند به عناوین خوبی دست پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز