غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زدن ۱۵ گل در یک بازی ادعاست، برق دست و پا بسته نیست/ فجرسپاسی قبل از بازی با نساجی شانسش را از دست داد

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۶:۰۵
کد خبر: ۷۰۱۰۷۹
زدن ۱۵ گل در یک بازی ادعاست، برق دست و پا بسته نیست/ فجرسپاسی قبل از بازی با نساجی شانسش را از دست داد
غلامحسین پیروانی گفت: به نظر من قبل از بازی نساجی وقتی فجر در شیراز به مس کرمان نتیجه را واگذار کرد، همان زمان تیم شانسش را برای رفتن به لیگ برتر از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غلامحسین پیروانی، مربی با اخلاق و پر آوازه کشورمان، درباره از دست رفتن شانس صعود فجرسپاسی به لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: امسال فجرسپاسی تیم خوبی داشت و البته نسبت به سال‌های گذشته خرج بیشتری هم شده بود،نمی گویم تیم با اعداد و ارقام ایده‌آل بسته شده بود اما نسبت به گذشته بودجه بهتری داشت و به نظر من قبل از بازی نساجی مازندران وقتی فجرسپاسی در شیراز به مس کرمان نتیجه را واگذار کرد، همان زمان تیم شانسش را برای رفتن به لیگ برتر از دست داد.

وی در ادامه درباره وضعیت برق جدید و اینکه اسکوچیچ در مصاحبه‌ای گفته بود ما به این تیم 15گل می‌زنیم اظهار داشت: به نظرم این جمله منطقی نیست و زمان رد و بدل شدن گل‌های دو رقمی در فوتبال گذشته و ادعای زدن این گل‌ها در حد یک ادعاست. آن هم در مقابل تیمی که میانگین خط دفاع خوبی دارد و من معتقدم برق حریف دست و پا بسته‌ای نیست.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا در کیفیت لیگ تغییری احساس می کند یا خیر؟ تصریح کرد: به نظر من فرق چندانی نکرده و باشگاه‌های ما نام حرفه‌ای دارند و به تعهدات خود عمل نمی‌کنند بازیکنان اعتصاب می‌کنند و بسیاری مسائل دیگر، باشگاه‌ها به تیم‌های پایه نمی‌پردازند و از همین رو بازیکنان مستعد زیادی در لیگ نمی‌بینیم، مربیان هم از جایگاه خود ترس دارند و از همین رو به بازیکن جوان بازی نمی‌دهند.

سرمربی سابق تیم امید پیرامون انتخاب سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: همان‌طور که عرض کردم ما به تیم‌های پایه آن‌گونه که باید بها نمی‌دهیم و آن‌وقت از تیم امید انتظار داریم عملکرد قوی داشته باشد. من معتقدم مربیان داخلی می‌توانند بهترین گزینه برای هدایت تیم امید باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز