امیدوارم رتبه خوبی را کسب کنیم؛

جلالی: در پیکان می‌مانم/ بازی با سایپا برای دو تیم اهمیت زیادی دارد

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۴:۳۳
کد خبر: ۷۰۱۲۴۰
جلالی: در پیکان می‌مانم/ بازی با سایپا برای دو تیم اهمیت زیادی دارد
سرمربی پیکان گفت: دوست داریم بعد از ۱۱ ماه کار شبانه‌روزی رتبه خوبی در جدول کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار کرد: دلمان می‌خواهد سال را خوب به پایان برسانیم. یازده ماه شبانه روزی کار کردیم و دوست داریم بعد از این مدت طاقت فرسا با رتبه خوبی برسیم. هر چتد متاسفانه سهمیه به دست نیامد و خودمان را متعهد می‌دانیم تا فردا سربلند باشیم و همین رتبه را در جدول حفظ کنیم.

او درباره ادامه همکاری با پیکان گفت: درباره قراردادم صحبت کرده‌ایم و برنامه‌ها آماده است. نقل و انتقالات دوره سنگینی است. نامه‌ای به فدراسیون و سازمان لیگ نوشتم و خواستم بازیکنان بتوانند در تمرینات قبل از فصل شرکت کنند. اگر پایان نقل و انتقالات هفته ششم باشد دوره آماده سازی از دست می‌رود. فکر می‌کنم این برنامه ریزی اصلاح شود.

جلالی درباره مطرح شدن رقم های نجومی در نقل و انتقالات مطرح کرد: این موضوع چیز تازه ای نیست و چند تیم همیشه دست و دلبازی زیادی می‌کنند. اما ما همیشه سعی می‌کنیم صبر کنیم این چهار پنج تیم بازیکنان خود را بگیرند و بعد اقدام کنیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که لیگ هفدهم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: با توجه به نوع برنامه‌ریزی که تحت تاثیر تیم ملی بود، لیگ خوبی داشتیم. سطح کیفی تیم‌ها نسبت به سال قبلشان پیشرفت کرده بود. تیمی فصل قبل با ۴۶ امتیاز چهارم شده بود اما امسال باید با ۵۲ امتیاز چهارم شد.

جلالی درباره مصاف با سایپا در هفته پایانی خاطرنشان کرد: فردا جدال تیمی است که می‌خواهد رتبه سوم یا چهارمی را بدست بیاورد و در سوی دیگر تیمی که به دنبال رده پنجم تا هفتم است. فکر می‌کنم رقابت داغی شود. امیدوارم ما پیروز میدان باشیم چون دوست داریم تلاش یک ساله خود را به خوبی تمام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز