از شأن و جایگاه باشگاه پرسپولیس دفاع کردیم؛

گرشاسبی: نتیجه مذاکرات تا ۲۰ روز آینده اعلام می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱:۳۲
کد خبر: ۷۰۱۲۴۱
گرشاسبی: نتیجه مذاکرات تا ۲۰ روز آینده اعلام می‌شود
سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت از لوزان سوئیس توضیحات خود را درخصوص این سفر بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی گفت: پس از رای نهایی فیفا مبنی بر محکومیت قطعی پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات و محرومیت چهار ماه و ده روزه مهدی طارمی و همچنین  پرداخت مبلغ هشتاد هزار  یورو جریمه به باشگاه ریزاسپور ترکیه با پیگیری‌های به عمل آمده، فیفا پرونده را جهت رسیدگی به اعتراض ما به دادگاه CAS انتقال داد و طبق دعوتنامه دادگاه CAS در تاریخ سوم اردیبهشت ماه جاری به منظور آخرین دفاع به همراه وکلای معرفی شده در لوزان سوئیس حضور ودر جلسه شرکت کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: در این جلسه نماینده و وکیل باشگاه ریزه اسپور ترکیه شرکت نکردند که این به معنای انصراف این باشگاه از شکوائیه بود. در این نشست وکیل ما دفاعیه و گزارش خوبی را ارائه نمود که پس از سه ساعت و نیم، جلسه به اتمام رسید و قرار شد ظرف مدت حداکثر 20 روز نتیجه نهایی را اعلام نمایند.

گرشاسبی هدف از حضور خود را در نشست CAS  دفاع از حیثیت باشگاه ذکر کرد و گفت: ما به جد این پرونده را پیگیری کردیم تا بتوانیم نگاه بدبینانه فیفا و دادگاه CAS را که از گذشته وجود داشت، برطرف نمائیم تا سایه سنگین محرومیت برداشته شود و شان و جایگاه پرسپولیس که بزرگترین باشگاه آسیاست حفظ شود و باشگاه با اقتدار به کار خود ادامه دهد. هواداران عزیز بدانند امانتی که به ما سپرده‌اند را با تمام  توان حفظ و نگهداری خواهیم کرد و به دنبال احقاق حق آن خواهیم بود.

نظر شما