نوشاد عالمیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهترین تیم تنیس روی میز به مسابقات جهانی سوئد اعزام می‌شود/ امید زیادی برای رفتن به دسته یک جهان داریم

۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۶:۰۴
کد خبر: ۷۰۱۴۰۳
بهترین تیم تنیس روی میز به مسابقات جهانی سوئد اعزام می‌شود/ امید زیادی برای رفتن به دسته یک جهان داریم
بازیکن تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: تیم ملی در حال حاضر یکدست است و شاید به 90 درصد آمادگی رسیده باشیم و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید می‌توانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نوشاد عالمیان، عضو تیم ملی تنیس روی میز کشورمان، درخصوص شرایط تیم ملی پینگ‌پنگ ایران برای حضور در مسابقات جهانی سوئد صحبت کرد.

عالمیان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: در چند وقت گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تیم به آمادگی لازم رسیده و از لحاظ آمادگی خودم نیز در شرایط مطلوبی قرار دارم و از آمادگی بدنی و ذهنی قابل قبولی برخوردارم. فکر می‌کنم با وضعیتی که همه بچه‌ها دارند بتوانیم نتایج درخشانی را در سوئد کسب کنیم. تیم ملی در حال حاضر یکدست است و شاید به 90 درصد آمادگی رسیده باشیم. اگر اتفاق خاصی پیش نیاید می‌توانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم بازی‌های سختی در انتظار ما خواهد بود. همه تیم‌ها با انگیزه در این مسابقات شرکت می‌کنند. تیم ما در دسته دوم مسابقات خود را انجام خواهد داد و امیدواری زیادی داریم که به دسته اول راه پیدا کنیم.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز ایران درخصوص آمادگی تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز خاطرنشان ساخت: می‌توان گفت این ترکیب بچه‌های بهترین تیمی است که در این چند سال اخیر داشته‌ایم و اگر این آمادگی بدنی و روحی تا بازی‌های جاکارتا حفظ شود در آنجا نیز می‌توانیم بازی‌های خوبی را از خود نشان دهیم. در بازی‌های جاکارتا نیز با همین ترکیب به میدان خواهیم رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز