عزت نوروزی عنوان کرد:

اسکوچیچ باید تاوان بدهد/ برای پیروزی بر خونه‌به‌خونه به بابل می‌رویم

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۴:۲۹
کد خبر: ۷۰۱۶۵۲
اسکوچیچ باید تاوان بدهد/ برای پیروزی بر خونه‌به‌خونه به بابل می‌رویم
مربی تیم برق جدید شیراز با بیان اینکه سرنوشت صعود بابلی‌ها در دستان کاکوهاست تاکید کرد: احتمال قطع شدن برق آرزوهای خونه به خونه برای لیگ برتری شدن وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ خونه‌به‌خونه بابل در دیداری حساس در چارچوب هفته آخر لیگ آزادگان فردا به مصاف تیم برق جدید شیراز می‌رود. در همین رابطه عزت نوروزی، مربی مازندرانی و دستیار رحمان رضایی، در گفتگویی با خبرنگار برنا گفت: دیدارهای دو تیم نساجی مازندران و خونه‌به‌خونه با حریفان‌شان از حساس‌ترین بازی های فصل و روز سرنوشت‌سازی برای مازنی‌هاست و به نوعی سرنوشت تیم صعودکننده به لیگ برتر دست برق جدید می‌باشد و شاید یکشنبه برق آرزوهای تیم بابلی برای لیگ برتری شدن قطع شود!

این مربی مازندرانی با بیان اینکه رحمان رضایی با تمام قدرت در هفته آخر از حیثیت و آبروی تیم دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد:نتایج کسب شده از طرف رحمان رضایی نشان از این دارد که توانایی‌های او در مربیگری همانند دوران فوتبالی‌اش درخشان بوده و بدون شک در زمان نزدیک شاهد مربیگری او در سطح اول فوتبال کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: هشت نفر از بازیکنان اصلی برق جدید در نیم فصل از تیم خارج شدند و این مسئله دست آقارحمان برای ادامه فصل را بست و جای مانور زیادی در ترکیب خود نداشتیم و بازیکنانی که در تیم حاضر بودند اکثرا بی‌تجربه و جوان بودند اما توانستیم خیلی خوب کار کرده و تیم را به موقع جمع و جور کنیم.

دستیار رضایی در برق جدید شیراز با اشاره به اینکه هر کسی جای آقارحمان بود نمی‌توانست تیمی که این‌گونه در مشکلات غرق بود و به زور دست و پا می‌زد را جمع و جور کند، اظهار داشت: از زمان حضور رحمان رضایی در تیم برق جدید شیراز نتایج خوبی کسب کردیم و جا دارد در اینجا عرض کنم مردم شیراز برای‌مان سنگ تمام گذاشتند و یک تشکر ویژه از فوتبال‌دوستان شیرازی به‌خصوص طرفداران برق جدید دارم که از وقتی کادر جدید کار خود را شروع کرد تنها کسانی بودند که تیم را حمایت کردند. با توجه به استعداد فوتبالی و شور و حال موجود، تماشاگران شیرازی لیاقت داشتن حداقل یک تیم در لیگ برتر را دارند و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد این امر خواهیم بود.

نوروزی در پایان گفت: با وجود بازی حساسی که در پایان لیگ در بابل خواهیم داشت می‌توانم بگویم اسکوچیچ، سرمربی خونه‌به‌خونه، کار بسیار سختی دارد و به‌دلیل مصاحبه غیرحرفه‌ای که انجام داد باید تاوان بدهد و بداند ما برای پیروزی بر خونه‌به‌خونه به بابل می‌آییم.

photo_2018-04-27_23-20-06

خبرنگار: فرزانه حسنی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز