معصومه اسماعیل‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی بسکتبال بانوان پتانسیل بالایی دارد/ در چین باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۵:۴۱
کد خبر: ۷۰۱۶۸۰
تیم ملی بسکتبال بانوان پتانسیل بالایی دارد/ در چین باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم
عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: تیم ملی بسکتبال بانوان پتانسیل بالایی دارد و برای نشان دادن این توانایی نیاز به زمان داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین دوره‌ رقابت‌ های بسکتبال سه نفره بانوان قهرمانی کاپ آسیا، 9 اردیبهشت‌ و با حضور 12 تیم در شنزن چین برگزار می‌شود و تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

معصومعه اسماعیل زاده، ملی پوش بسکتبال بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط اردوهای برگزار شده پیش از اعزام به مسابقات بیان کرد: اولین دوره اردوها به مدت یک هفته در استان کرمان برگزار و دو دوره دیگر هم در آکادمی المپیک تهران برپا شد، خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، در حال حاضر از آمادگی خوب و روحیه بالایی برخوردار هستیم و امیدوارم بتوایم با توجه به هماهنگی و انسجامی که دست یافته ایم بازی خوبی را انجام دهیم.

وی درباره شناخت خود از حریفات آسیایی عنوان کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار است در چنین رویدادی شرکت می کنیم شناخت کافی از تیم های مختلف و تیم هایی که با آن ها هم گروه هستیم نداریم و این موضوع کار ما را کمی سخت تر کرده است. ما در این دوره با چین هم گروه هستیم که تیم بسیار قوی است و ما فقط چند فیلم از بازی آن ها دیده ایم تیم سوم گروه هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت با توجه به بی تجربه بودن مان شناخت کافی از تیم ها نداریم ولی این موضوع به هیچ عنوان در روحیه ما تاثیری ندارد و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم یک بازی خوب و قابل قبولی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

اسماعیل زاده درباره پیش بینی خود از نتایج مسابقات اظهار کرد: بدون شک به نتیجه فکر می کنیم اما آنچه که بیش از هر چیز برای ما مهم است ارائه یک بازی خوب و شناخت حریفان و همچنین شناخت نقاط ضعف و قدرت تیم خودمان است و بتوانیم برای رقابت های بین المللی پیش رو این ضعف ها را جبران کنیم و با آگاهی کامل از تیم ها خودمان را برای رویارویی با آن ها آماده کنیم. با توجه به کم تجربه بودن و گروهی که در آن حضور داریم پیش بینی کار دشواری است ولی امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی به دست بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: بسکتبال بانوان سال ها از میادین بین المللی به خاطر مساله حجاب دور بوده و خوشبختانه سال گذشته با رایزنی هایی که انجام شد این فرصت به بانوان داده شد تا بتوانند خود را در رقابت های برون مرزی نیز بسنجند. شک ندارم بانوان بسکتبالیست این پتانسیل را دارند که بتوانند در عرصه های بین المللی خوش بدرخشند اما برای رسیدن به این امر مهم به زمان نیاز دارند، بدون تردید با گذشت زمان و حضور در رقابت های متفاوت و انجام بازی های تدارکاتی این اتفاق سریع تر رخ می دهد.

گفتگو: فریبا جلیل خانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز