افشین نوروزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پینگ‌پنگ بازان ایران برای درخشش در سوئد آماده شده‌اند/ می‌توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۴:۱۸
کد خبر: ۷۰۱۷۷۲
بازیکن تیم ملی تنیس روی میز گفت: فکر می‌کنم با توجه به قرعه‌ای که در این مسابقات داریم و با کشورهایی مثل اسپانیا، آمریکا همگروه هستیم می‌توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درخصوص شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی سوئد صحبت کرد.

نوروزی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آماده بودن تیم ملی برای این مسابقات اظهار داشت: اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات سوئد به طور جدی از هفتم فروردین زیر نظر آقای لطف‌الله نسبی آغاز شد و ملی‌پوشان با جدیت تمرینات خود را ادامه دادند و هفته آخر تمرینات را به شهر بابل بردیم چون از لحاظ آب و هوایی به منطقه‌ای که قرار است در آنجا بازی کنیم نزدیک است. تمرینات بسیار خوب بود و بچه‌ها از آمادگی کامل برخوردار هستند. خود من به شخصه از آمادگی‌ام راضی هستم و فکر می‌کنم با توجه به قرعه‌ای که در این مسابقات داریم و با کشورهایی مثل اسپانیا، آمریکا همگروه هستیم می‌توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به قرعه‌کشی انجام شده اولین بازی ما مقابل پورتوریکو خواهد بود و هدف اصلی ما صعود از مرحله گروهی و رسیدن به فینال است. با توجه به تجاربی که تیم اعزامی به مسابقات سوئد دارند و چند تا از بازیکنان سابقه حضور در المپیک را نیز داریم خوشبین هستیم در سوئد نتیجه دلخواه را کسب کنیم. تیم ما ترکیبی از ملی‌پوشان جوان و باتجربه است که همین امر می‌تواند به موفقیت ما کمک کند. در تیم ملی جوانان با تجربه‌‍‌ای داریم که با هدایت سرمربی تیم ملی دست پر از مسابقات بازخواهیم گشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز