ندا شهسواری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انگیزه لازم برای موفقیت در مسابقات جهانی را داریم/ در جاکارتا کار سختی در پیش خواهیم داشت

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۱:۵۹
کد خبر: ۷۰۱۷۸۸
بازیکن تیم تنیس روی میز ایران گفت: همه بازیکنان انگیزه لازم برای حضور در مسابقات جهانی سوئد را دارند و به پیک آمادگی رسیده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران درخصوص شرایط ملی‌پوشان برای شرکت در بازی‌های جهانی سوئد صحبت کرد.

شهسواری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: تیم ملی بانوان ما با توجه به تمریناتی که در این مدت داشتیم هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تاکتیکی به آمادگی لازم رسیده‌ایم. زحمات زیادی را در این مدت هم خود بازیکنان و هم فدراسیون متحمل شده‌اند. حدود شش ماه است که در اردوهای مسمتر هستیم و آخرین اردوی ما از پنجم فروردین‌ماه آغاز شد که تا پنجم اردیبهشت‌ماه به طول انجامید.

وی در ادامه افزود: همه بازیکنان انگیزه لازم برای حضور در مسابقات جهانی سوئد را دارند و به پیک آمادگی رسیده‌ایم. نظر سرمربی و مسئولین فدراسیون نیز همین است و فکر می‌کنم که بتوانیم نتیجه لازم را به دست آوریم.

بازیکن تیم ملی ایران درخصوص بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز خاطرنشان ساخت: مسابقات انتخابی که برای رقابت‌های جهانی سوئد گذاشته شد برای بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز لحاظ خواهد شد و 4 نفر اصلی ما که در سوئد حضور داریم به جاکارتا اعزام خواهیم شد. بعد از اینکه از سوئد برگردیم بعد از یک وقفه کوتاه تیم وارد اردو و تمرینات خواهد شد که خود را آماده مسابقات جاکارتا کنیم. بازی‌های آسیایی جاکارتا سنگین است چون همه کشورهای آسیایی صاحب نام در آن حضور خواهند داشت. اولین بار است که به صورت تیمی در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور خواهیم داشت و هرچند که کارمان بسیار سخت است ولی همه تلاش‌مان را خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم. در بازی‌های آسیایی هم به صورت انفرادی هم تیمی حضور خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز