عصر امروز؛

ملی‌پوشان دختر و پسر کشورمان روی تخته می‌روند

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۰۲۰۹۷
ملی‌پوشان دختر و پسر کشورمان روی تخته می‌روند
رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان، پسر و دختر آسیا، امروز با حضور 4 ملی پوش کشورمان در این رقابت‌ها ادامه پیدا می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه) در هفتمین روز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی اورگنج ازبکستان، 4ملی پوش پسر و دختر کشورمان در اوزان (94 و 75+ کیلوگرم) این مسابقات روی تخته می روند.

برهمین اساس ابتدا رقابت وزنه برداران گروه B دسته 94 کیلوگرم، ساعت 9:30 دقیقه صبح به وقت تهران، با حضور پوریا اسکندرزاده عضو تیم ملی نوجوانان برگزار می شود. وی در این گروه با رکورد ورودی 290 کیلوگرم در صدر قرار دارد.

سپس از ساعت 15:30 بعدازظهر رقابت شرکت کنندگان گروه A دسته 94 کیلوگرم با حضور امیر رضا عسگری دون و رسول معتمدی دو ملی پوش رده های سنی نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات پیگیری می شود.

عسگری دون با رکورد ورودی مجموع 320 کیلوگرم شانس نخست کسب مدال طلای قهرمانی نوجوانان آسیاست. وزنه برداران ازبکستان با رکورد ورودی 315 کیلوگرم و تایپه با رکورد ورودی 310 کیلوگرم با وی رقابت می کنند. معتمدی نیز با رکورد ورودی مجموع 350 کیلوگرم با "ابراهیم فارس" از قطر با رکورد ورودی 370 کیلوگرم رقابت خواهد داشت.

در آخرین رقابت امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران، سید نرگس میرزکی ملی پوش دختر کشور در وزن 75+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان با 7 وزنه بردار دیگر در گروه A مسابقه می دهد.او با رکورد ورودی 82 کیلوگرم با دیگر حریفان خود به رقابت می پردازد. در این وزن "سوبین پارک" از کره جنوبی با رکورد ورودی 218 کیلوگرم مدعی کسب مدال طلای نوجوانان دختر آسیاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز