روگانی را مسئول ایکاردی قرار دادم؛

آلگری: برای قهرمانی باید در همه دقایق پیروز باشیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۰۲۲۱۰
آلگری: برای قهرمانی باید در همه دقایق پیروز باشیم
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس، گفت: وقتی شما در برای قهرمانی بازی می کنید فشار زیادی وجود دارد و بخاطر این ممکن است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یوونتوس از ناپولی شکست خورد و اینتر برای زدن ضربه نهایی در خانه خود بسیار با انگیزه مقابل یووه قرار گرفت اما در پایان 90 دقیقه حساس این شاگردان الگری بودند که موفق شدند با نتیجه 2‐3 اسپالتی و تیمش را شکست بدهند و 3 امتیاز حیاتی را از سن سیرو بدست آورند.

مکس آلگری پس از دیدار با اینتر در مورد این پیروزی مهم گفت: یک شب زیبا برای فوتبال و تیم هایی که فوتبال باز و هجومی بازی کردند، آن ها 10 نفره شدند و ما در نیمه دوم به خواب رفتیم! به ارسال از کناره ها ادامه دادیم و مجبور بودیم که آن ها را خسته کنیم. در نهایت آن ها سقوط کردند (از نظر توان و انرژی) و ما از آن بهره بردیم.

الگری ادامه می دهد: تبریک به شاگردانم، یک قدم به سمت اسکودتو! اگرچه هنوز هم بازی های سختی پیش رو داریم. در فوتبال قطعیت وجود ندارد وقتی شما در برای قهرمانی بازی می کنید فشار زیادی وجود دارد و بخاطر این ممکن است حتی چیزهایی که قطعی به نظر میرسد را از دست بدهی. شاگردان من یک پیروزی مهم را بدست آورند، در یک دقیقه میبری و در یک دقیقه می‌بازید.

سرمربی یووه در ادامه به شرایط بازی اشاره کرد: نیاز بود که با تمرکز بازی کنیم (در دقایق حساس)، بخاطر همین من برای کسب کردن آن تلاش کردم زیرا در بازی مقابل رئال و ناپولی ما تمرکزمان را از دست داده بودیم.

او بازی کردن کوادرادو، بیان کرد: نفوذ و ارسال از کناره و تکنیک را لازم داشتیم و همچنین بازیکنی را می خواستم که کم تر دفاعی باشد، بازی بود که هم هجومی بود و هم دفاعی و من کوادرادو را می خواستم و او عالی بازی کرد.

آلگری درمورد شرایط تیمی یووه گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد، در مورد وضعیت فیزیکی نمی گویم اما از نظر فکری و راحتی ذهن ما خوب هستیم. طبیعی است که در انتهای فصل مانند ابتدای فصل سرحال نباشید. بن عطیه خیلی بازی کرده بود و روگانی را مسئول ایکاردی قرار دادم، او و بارتزالی خوب بازی کردند.

آلگری درمورد تاثیر بازیکنان بزرگ هم گفت: تفاوت بازیکنان بزرگ اینجا مشخص می شود، در بین همه بازیکنان حاضر در محوطه جریمه تفاوت را ایجاد می کنند و موثر ظاهر می شوند. این قهرمانان تعیین کننده هستند به نظرم اگر آن ها نبودند تیم ما اینگونه نجات پیدا نمی کرد. فکر می کنم که دیبالا و ایگوایین در جام جهانی حاضر خواهند بود.

سرمربی بیانکونری افزود: شاگردانم بازی مهمی را بردند و وظیفه خود را بخوبی انجام دادند. اینتر در 10 دقیقه بازی فوق العاده ای انجام داد اما برای قهرمانی باید در همه دقایق پیروز باشیم. به نظرم اورساتو هم داوری خوبی انجام داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز