نسل جدیدی از قهرمانان را پرورش می‌دهیم؛

آزادفلاح: از مسابقات آلمان و ایتالیا با دست پر برمی‌گردم

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۹:۰۵
کد خبر: ۷۰۲۵۵۱
آزادفلاح: از مسابقات آلمان و ایتالیا با دست پر برمی‌گردم
قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در امارات گفت: در رقابت های ایتالیا یا آلمان، با بهترین مدال به کشور بازخواهم گشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مهراد آزادفلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا درمورد مسابقات پیش رو در اروپا اظهار کرد: برای حضور در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ، از دو کشور آلمان و ایتالیا دعوتنامه دارم که به صلاحدید مربی ام، در یکی از این دو رویداد شرکت خواهم کرد.

وی درباره وضعیت آمادگی خود تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات منظمی را زیر نظر مربی ام استاد  مجید ملکی  انجام می دهم و امیدوارم بتوانم با دست پر از این رقابت ها خارج شوم.

قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در ارمنستان به حریفان خود در مسابقات آینده اشاره کرد و یادآور شد: در مسابقات برون مرزی به ویژه اروپایی، ورزشکاران قدرتمندی حضور خواهند داشت و همه برای کسب مدال می آیند. من نیز تمام تلاشم را انجام می دهم تا با مدالی خوشرنگ به کشور بازگردم.

آزادفلاح در پایان، در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی برای هنرجویان و علاقه مندان گفت: بنده علاوه بر حضور در رقابت های مختلف داخلی و برون مرزی در کسوت ورزشکار، در عرصه مربیگری نیز فعالیت دارم. بنده در کلاس های آموزشی ام، توجه ویژه ای به مقوله آموزش و پرورش هنرجویان و قهرمانان دارم تا در آینده ای نزدیک، مدال آوران شایسته ای را به جامعه ورزش کشور معرفی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز