مراسم رونمایی سامانه هواداری ورزش همگانی رونمایی برگزار شد؛

مجدآرا: با توسعه ورزش همگانی، امید به زندگی در افراد افزایش پیدا می‌کند

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۷:۱۰
کد خبر: ۷۰۲۶۵۴
سامانه هواداری فدراسیون ورزشهای همگانی با هدف ارتقاء سطح دانش عمومی و تخصصی و مشارکت و جذب حداکثری هواداران ورزشهای همگانی رونمایی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،سامانه هواداری فدراسیون ورزشهای همگانی با هدف ارتقاء سطح دانش عمومی و تخصصی و مشارکت و جذب حداکثری هواداران 57 رشته تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی با حضور علی مجدآرا رییس فدراسیون، افشین احمدزاده رییس کمیته اقتصادی فدراسیون و مهدیان مدیرعامل سامانه 3064 و نمایندگان همراه اول رونمایی شد.

مجدآرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی در این مراسم ضمن تبریک اعباد شعبانیه به لزوم ترویج و توسعه ورزش همگانی با هدف افزایش مشارکت تمام گروه های اجتماعی و تمرکز بر تکثرگرایی ورزش، تقویت ورزش همگانی، افزایش امید به زندگی از طریق ارتقاء سلامت افراد تاکید کرد.

احمدزاده رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون نیز ضمن ابراز خرسندی از رونمایی این سامانه گفت: امروزه اغلب کشورهای پیشرفته جهان در برنامه ریزی برای سازماندهی ورزش همگانی کشور خود با دیگر کشورها رقابت دارند و پیوسته در حال ارائه برنامه های خلاق برای رشد این ورزش هستند. هدف اصلی از رونمایی این سامانه را ارتقاء تمام امکانات و تسهیلات در جهت ایجاد فضای مناسب، ارتقاء دانش عمومی و تخصصی برای رشد ورزش همگانی است.

در ادامه جلسه نیز مهدیان مدیرعامل سامانه 3064 گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به امر ورزش همگانی و با توجه به گستردگی ورزش همگانی در سطح جامعه و در میان اقشار مختلف مردم، اپراتور همراه اول با تاکید بر توسعه بیشتر ورزش همگانی اقدام به راه اندازی این سامانه نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز