با اعلام رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو؛

فلاحی‌راد به کادر فنی تیم ملی اضافه شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۱:۴۹
کد خبر: ۷۰۲۶۸۶
فلاحی‌راد به کادر فنی تیم ملی اضافه شد
با اعلام فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، حسن فلاحی‌راد به عنوان مربی به کادرفنی تیم ملی اضافه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از 5 خردادماه به مدت سه روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می‌شود.

با نظر فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان و به منظور آماده‌سازی هرچه بهتر هوگوپوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، حسن فلاحی‌راد به عنوان مربی به کادر فنی تیم اضافه شد.

آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن 87- کیلوگرم و سعید رجبی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.

همچنین ابراهیم صفری در وزن 54- کیلوگرم، حمیدرضا هادیان در وزن 58- کیلوگرم، سروش احمدی در وزن 63- کیلوگرم، محمدسالار وحیدی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی جلالی در وزن 74- کیلوگرم، احمد محمدی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت خواهند کرد.

گفتنی است؛ بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از 5 خردادماه به مدت سه روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می شود.

نظر شما