سخنان وزیر ورزش و جوانان در شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند؛

سلطانی‌فر: پیست آبعلی بعد از چهل سال با راهکارهای قانونی ساماندهی می شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۹:۳۳
کد خبر: ۷۰۲۷۶۹
سلطانی‌فر: پیست آبعلی بعد از چهل سال با راهکارهای قانونی ساماندهی می شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: در مورد پیست آبعلی با توجه به اینکه سالهاست کارها زمین مانده است ؛باید به نتیجه برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر در شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند اظهار داشت: این امادگی  را داریم  که بصورت bot و درقالب ماده ٢٧  و با کار کارشناسی از سوی دادگستری. طرحی را  تهیه و ان را به شهرداری واگذار کنیم.

وی ادامه داد: بازسازی هتل و پیست را  اگر بتوانیم برای شهرداری ترک تشریفات بگیریم به انها واگذار مَی کنیم  تا در قبال  تکمیل ان تا چند سال  نیز استفاده کنیند اما مالکینت این مجموعه در قالب ماده٢٧ وزارت ورزش و جوانات است. آنچه مسلم است با توجه به اینکه سالهای طولانی بلاتکلیف بوده است ،عملی ترین راه این است که به شهرداری واگذاری کنیم.

 وزیر ورزش و جوانان افزود: برای ساماندهی استادیوم  فوتبال دماوند ؛ جایگاه تماشاگران را به میزان دو هزار نَفَر افزایش مَی دهیم. نکته مهم این است  که همه کارها را انجامی دهیم که موجب رضایتمندی را فراهم کنیم و هیچ ابزاری مثل ورزش کارایی ندارد که با یک بازی دل یک ملت شاد می شود و با قهرمانی ورزشکاران در رشته های مختلف  مردم احساس غرور مَی کنند و افتخار افرینی های ورزشکاران باعث حفظ و انسجام و وحدت ملی می شود.

 در این زمینه هم دولت خوب سرمایه گذاری  کرده است.

دکتر سلطانی فر گفت: باارامشی که در عرصه ورزش بوجود امده است و حاشیه ها را کنترل کردیم  و با توجه به  صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال به جام جهانی و راهیابی سه تیم ایرانی به مرحله دوم لیگ قهرمانان اسیا و موفقیت های دیگری همچون  مقام های قهرمانی جهان در وزنه برداری و ووشو و توفیقات متعدددیگر همگی نشان از پیشرفت دارد.

وی ادامه داد: در بخش ورزش همگانی هم حرکت هایی که اغاز شده با توجه به تأکیدات رهبر و رییس جمهور و همراهی همه دستگاهها که تلاش مَی کنند امکانات در اختیار مردم بگذارند  انشالله در گسترش  و امکانات همچنین در بخش قهرمانی  هم باز نتایج خوبی خواهیم گرفت.

 وزیر ورزش و جوانان گفت: فجر چهلم را در وزارت ورزش و جوانان  از هفته دولت تا دهه فجر اغاز مَی کنیم و ️هر  هفته پروژه های بزرگی که سالها باقی مانده بود را  افتتاح مَی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز