شهرزاد مظفر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مصمم هستیم نتیجه ۲۰۱۵ را بار دیگر تکرار کنیم/ ازبکستان حریف جدی ما خواهد بود

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۲۹۵۷
مصمم هستیم نتیجه ۲۰۱۵ را بار دیگر تکرار کنیم/ ازبکستان حریف جدی ما خواهد بود
سرمربی فوتسال بانوان گفت: هرچند که نتایج قابل پیش بینی نیست اما مصمم هستیم نتیجه 2015 را بار دیگر تکرار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت ملی پوشان پیش از بازی با ترکمنستان در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: خوشبختانه تیم هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی در شرایط خوبی است و کاملا آماده رویایی با حریفان هستیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی را در مسابقات به دست بیاوریم.

وی افزود: در این مدت بازی های تدارکاتی خوبی را به همت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال انجام داده که بدون شک همه این اقدامات روند مثبتی بود. برای بالا بردن میزان آمادگی ملی پوشان از تک تک این نهادها و کسانی که این شرایط را برای ما فراهم کردند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با انجام بازی های خوب این زحمات را جبران کنیم.

مظفر درباره شناخت خود از حریفان آسیایی عنوان کرد: ما در بازی اول به مصاف تیم ترکمنستان می رویم تقریبا شناخت خوبی از این تیم داریم، نتیجه واقعا قابل پیش بینی نیست ولی فکر نمی کنم کار سختی مقابل این تیم داشته باشیم هرچند که تیم ها در آسیا روز به روز پیشرفت می کنند، در بازی دوم مقابل تیم ازبکستان قرار می گیریم و من این تیم را یکی از جدی ترین حریف ایران در این مسابقات می دانم. بازی در مقابل این تیم کار آسانی نخواهد بود ولی با این حال ما همچنان مصمم هستیم بتوانیم نتیجه سال 2015 را دوباره تکرار کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز