در آخرین مرحله از اردوهای آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

تمرینات تیم ملی جودو نوجوانان در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۸:۰۲
کد خبر: ۷۰۳۰۹۳
تمرینات تیم ملی جودو نوجوانان در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد
تیم ملی جودو نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی المپیک نوجوانان، با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی جودو نوجوانان که تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک نوجوانان از شش ماه قبل و با حضور 35 جودوکار آغاز کرده بود، صبح امروز زیر نظر امین شاطرزاده سرمربی تیم ملی و علیرضا رفیعی، محمد جوانی و محمد درویش‌پور مربیان این تیم در محوطه آکادمی ملی المپیک به تمرینات هوازی پرداختند.

پس از پشت سرگذاشتن 9 مرحله اردوی آماده‌سازی در تهران، سیرجان، کرمان و زنجان، اعضای تیم ملی جودو نوجوانان تمرینات خود را در دهمین و آخرین مرحله از اردوهای این تیم، با ترکیب اصلی و اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تهران پیگیری می‌کنند. پس از مسابقات مسترز آلمان و کاپ آزاد آسیا در ازبکستان که با درخشش نوجوانان جودوکار و کسب یک مدال نقره و دو برنز و راه یافتن پنج جودوکار به رنکینگ المپیکی همراه بود، کادر فنی تیم ملی جودو نوجوانان پس از شناخت کامل از ملی‌پوشان اردونشین، ترکیب این تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کردند که بر این اساس هشت جودوکار در شش وزن به این مسابقات اعزام خواهند شد.

مصطفی ریاحی‌فر در وزن منفی 55 کیلوگرم، ابوالفضل طریفی‌علیزاده در وزن منفی 66، امیر‌حسین ملک در منفی 73، علیرضا جعفرزاده در منفی 81، ابوالفضل شجاعی و امیرحسین چراغ‌فر در وزن منفی 90، محمدمهدی راستگر و رضا عزیزی در مثبت 90 کیلوگرم ورزشکاران اعزامی این تیم به لبنان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند. مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی المپیک نوجوانان در روزهای 20 و 21 اردیبهشت به میزبانی بیروت برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز