دو برد نوشاد عامل اصلی شکست یانکی‌ها؛

تیم ملی مردان ایران مقابل آمریکا به پیروزی رسید

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۱:۲۲
کد خبر: ۷۰۳۱۷۷
تیم ملی مردان ایران مقابل آمریکا به پیروزی رسید
تیم ملی تنیس روی میز ایران موفق شد در رقابت‌ های جهانی آمریکا را مغلوب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه دور مقدماتی مسابقات تیمی ۲۰۱۸ قهرمانی جهان که از ۹ اردیبهشت در هالمستاد سوئد در جریان می باشد، تیم‌ ملی مردان کشورمان در سومین بازی دور مقدماتی موفق شد طی رقابتی نزدیک با پیروزی ۳ - ۲، تیم ملی آمریکا را با شکست مواجه نماید. ملی پوشان مرد کشورمان می بایست طی روزهای آینده دو بازی دیگر در مقابل اسپانیا و لوکزامبورگ به‌انجام رسانند. 

با توجه به شکست ایران در مقابل قزاقستان و پیروزی اسپانیا در مقابل این تیم و از طرفی شکست اسپانیا در مقابل آمریکا، وضعیت گروه مقدماتی بسیار پیچیده و غیر قابل پیش بینی شده است.‌ در ادامه مسابقات بازی ایران و اسپانیا برای تعیین رتبه کشور در دور مقدماتی بسیار حساس می باشد. 

تیم‌ ملی بانوان تا دقایقی دیگر در مقابل لیتوانی صف آرایی می کند. بانوان تا این لحظه  یک پیروزی در مقابل کوبا و یک شکست در مقابل پورتریکو‌ را در جدول دور مقدماتی به ثبت رسانده اند.  بازی ایران در مقابل لیتوانی برای تیم‌ بانوان کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و به نوعی در صورت پیروزی در میدان، بانوان کشورمان احتمالا با رشد قابل توجه ای مواجه می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز