محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیمی از جهنم ورزشگاه آزادی نمی‌تواند فرار کند/ در مکتب پرسپولیس نامی بزرگتر از باشگاه نداریم/ برای مدیریت فنی با من صحبت نکردند

۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۳۳۳۱
تیمی از جهنم ورزشگاه آزادی نمی‌تواند فرار کند/ در مکتب پرسپولیس نامی بزرگتر از باشگاه نداریم/ برای مدیریت فنی با من صحبت نکردند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر همانگونه که مقابل السد در تهران هوشمندانه بازی کرد، مقابل الجزیره همان بازی را به نمایش بگذارد می ‌تواند در مجموعه دو دیدار رفت و برگشت این تیم را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل الجزیره امارات به خبرنگار برنا گفت: بازی های آسیایی سختی های خاص خود را دارد و شکی نیست تمام تیم هایی که به این مرحله صعود کرده اند تیم هایی با ساختار حرفه ای هستند که برای نتیجه گیری در این رقابت ها هزینه های زیادی انجام داده اند.

وی در ادامه افزود: من معتقدم پرسپولیس اگر همانگونه که مقابل السد در تهران هوشمندانه بازی کرد، مقابل الجزیره همان بازی را به نمایش بگذارد می ‌تواند در مجموعه دو دیدار رفت و برگشت این تیم را شکست دهد.

مدافع پیشین تیم ملی گفت: اینکه بازی برگشت در آزادی است یک امتیاز ویژه برای پرسپولیس به شمار می‌رود، چرا که حضور ده‌ها هزار هوادار مشتاق بی تردید تاثیر بسزایی در عملکرد هر دو تیم خواهد داشت و به قول معروف تیمی از جهنم استادیم آزادی نمی تواند به راحتی فرار کند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره اینکه نام او به عنوان یکی از گزینه‌های مدیریت فنی تیم مطرح شده است، اظهار داشت: پرسپولیس خانه من و امثال من است، نزدیک به چهل سال است که در این باشگاه خاک خورده ام و هر کمکی از دست من برای پرسپولیس بربیاید با کمال افتخار آن را انجام می دهم اما در رابطه با این سوال باید بگویم با بنده صحبتی درباره مدیر فنی تیم نشده است. یک صحبت‌های ابتدایی پیش از این من با آقای گرشاسبی درباره موضوع آکادمی داشتم که هنوز خبر جدیدی در این رابطه  نشده است.

پنجعلی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: در مکتب پرسپولیس پیشکسوتان جایگاه بسیار ویژه ای دارند و باز هم در این مکتب هیچ نامی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست. همه پیشکسوتان باشگاه از این تیم حمایت می‌کنند و بنده خودم به عنوان محمد پنجعلی اگر درون باشگاه نباشم درون استادیوم هستم و از تیم حمایت می کنم همانگونه که تا امروز این کار را انجام داده‌ام.

نظر شما