رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیشرفت سوارکاری ایران محسوس است/ مناطق گردشگری تهران بسیار دیدنی بود

۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۸:۴۴
کد خبر: ۷۰۳۶۲۵
پیشرفت سوارکاری ایران محسوس است/ مناطق گردشگری تهران بسیار دیدنی بود
رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه درخصوص پیشرفت این رشته در کشور ایران صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه امروز با حضور شیخ حمد عبدالرحمن العطیه، رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا در تهران برگزار شد.

عبدالرحمن العطیه در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص حضورش در کشورمان اظهار داشت: برای اولین بار است که به ایران می‌آیم و از این جهت بسیار خوشحالم. از زمانی که در ایران حضور پیدا کردیم میزبانی خوبی از ما به عمل آمد و ایرانی‌ها بسیار خونگرم هستند.

وی درباره برگزاری این اجلاس و اینکه این مجمع چقدر می‌تواند به پیشرفت سوارکاری آسیا کمک کند گفت: از آغاز این اجلاس همه چیز به خوبی پیش رفته است. در توری که برای ما در ایران گذاشته شد توانستیم مناطق دیدنی تهران را ببینیم. این اجلاس‌ها کمک شایانی به سطح سوارکاری آسیا خواهد کرد و هم ایران و هم کشورهای دیگر می‌توانند بهره لازم را از این اجلاس ببرند.

رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه همچنین درباره سطح فنی سوارکاری ایران خاطرنشان ساخت: با حضور در یکی از باشگاه‌های سوارکاری تهران و تماشای مسابقات پرش دیدم که سطح این رشته در ایران بالا رفته و سوارکاران خوبی این کشور دارد که از دیدن آنها تحت تاثیر قرار گرفتم. به نظر من فدراسیون سوارکاری آسیا خیلی خوب کار میکند که توانسته این رشته را به سطحی برساند که در همه کشورهای آسیایی پیشرفت لازم را داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز