محمد نوازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ایران و عراق صعود خواهند کرد/ باید خودمان را در ویترین جام جهانی نشان بدهیم/ امیدوارم تیام به بازی سخت با ذوب‌آهن برسد

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۴۰۳۶
ایران و عراق صعود خواهند کرد/ باید خودمان را در ویترین جام جهانی نشان بدهیم/ امیدوارم تیام به بازی سخت با ذوب‌آهن برسد
بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: من فکر می کنم در مرحله گروهی جام ملت های آسیا بازی های سختی نداریم و از گروه چهارم هم تیم های ایران و عراق به دور بعد صعود خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره قرعه تیم ملی ایران در گروه چهارم مسابقات جام ملت های آسیا به خبرنگار برنا گفت: فکر می کنم در مرحله گروهی جام ملت های آسیا بازی های سختی نداریم و از این گروه ایران و عراق به دور بعد صعود خواهند کرد، به نظر من بازی ها و حریفان بعدی  ما در مراحل بالاتر مهم است و ایران توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

وی افزود: فکر می کنم جام جهانی برای فوتبال ایران هم اکنون یک اولویت است و در این میان نحوه بازی های دوستانه راضی‌کننده نیست، پیش از بازی با تیم‌های بزرگ مانند اسپانیا، پرتغال و مراکش باید نقاط ضعف وقوت خود را به درستی در بازی های تدارکاتی بشناسیم تا بتوانیم آنها را مرتفع کنیم.

هافبک ایران در جام جهانی 98 فرانسه اظهار داشت: ما می‌گوییم جام جهانی ویترین فوتبال دنیا است در حالیکه در دو دوره اخیر که به این رقابت‌ها صعود کرده ایم به درستی نمی توانیم خودمان را در این ویترین نشان دهیم کاری که در روسیه باید آن را انجام دهیم. نگرش درونی  تیم بسیار مهم است نگرش تیم ملی در سال ۹۸ به گونه ای بود که ما توانستیم آمریکا را شکست دهیم و مقابل یوگسلاوی با بدشانسی کامل ببازیم، به هر حال من معتقدم ایران توانایی و قابلیت صعود به فینال جام ملت های آسیا را دارد.

بخش دیگری از صحبت‌های مربی سابق استقلال پیرامون بازی حساس این تیم مقابل ذوب‌آهن در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود، نوازی در این باره گفت: ابتدا اجازه بدهید قهرمانی استقلال را در جام حذفی تبریک بگویم، استقلال لیاقت این جام را داشت و خوشحالی هواداران بسیار مهم است، درباره لیگ قهرمانان باید بگویم امیدوارم تیام به این دیدار سخت و سنگین برسد، ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و سرمربی این تیم شناخت کاملی از استقلال دارد، در این سوی میدان هم استقلال حضور دارد و شفری که کاملا با توانایی های بازیکنانش آشنایی دارد. فکر می کنم شاهد بازی قشنگی خواهیم بود و امیدوارم استقلال بتواند با صعود به مرحله بعدی دل هواداران خود را شاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز