جعفر کاشانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس وجود ندارد/ به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۵:۰۷
کد خبر: ۷۰۴۱۳۵
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: امیدواریم سال آینده هم قهرمان لیگ برتر شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جعفر کاشانی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر این باشگاه با خبرنگار برنا صحبت کرد.

*سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از فردای روز جشن قهرمانی با بازیکنان برای تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد، آیا تاکنون صحبتی انجام شده؟

مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنان وجود ندارد. صحبت‌های خوبی با آنها انجام شده و بازیکنان برای تمدید با سرخپوشان مشکلی نخواهند داشت. امیدواریم سال آینده هم قهرمان لیگ برتر شویم.

*ظاهرا مسلمان علاقه دارد با پرسپولیس صحبت کند اما مدعی است مسئولی از باشگاه با من برای تمدید قرارداد صحبتی نکرده است؟

مسلمان بازیکن بزرگی است و باشگاه با این بازیکن برای تمدید قرارداد صحبت کرده است. شاید ادبیات مسلمان کمی متفاوت باشد اما باشگاه برای تمدید قرارداد با وی صحبت کرد. با مسلمان هم برای فصل آینده تمدید خواهیم کرد.

*برای رفع محرومیت نقل و انتقالات تابستانی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس چه اقدامی انجام شد؟

اقدامات بسیار خوبی تاکنون انجام شد. خبرهایی از سوئیس در راه است. وکیلی که درحال پیگیری پرونده پرسپولیس است اعلام کرد که روند پرونده بسیار خوب است،انشالله به زودی خبرهای خوشی در راه است.

*دیدار سرخپوشان با الجزیره در رقابت‌های یک هشتم نهایی صحبت کنید.

پرسپولیس بعد از قهرمانی لیگ برتر به دنبال قهرمانی در آسیا است. بازی الجزیره هم همانند تیم‌های دیگر است و باید با قدرت بازی کرد تا به سه امتیاز رسید. امیدوارم سرخپوشان با اقتدار راهی مرحله بعدی شوند.

نظر شما