لیگ قهرمانان آسیا

ذوب‌آهن-استقلال؛ ماشین آلمانی در قلعه امیر

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۰:۵۰
کد خبر: ۷۰۴۵۲۷
ذوب‌آهن-استقلال؛ ماشین آلمانی در قلعه امیر
استقلال با هدایت‌شفر به تازگی قهرمان جام حذفی فوتبال شده و بازیکنان استقلال به دنبال ادامه این روند موفقیت آمیز مقابل ذوب‌آهن هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال روز سه‌شنبه در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار را داوران ژاپنی قضاوت می‌کنند و بازی ساعت 19:15 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

استقلال با هدایت وینفرد شفر به تازگی قهرمان جام حذفی فوتبال شده و بازیکنان استقلال به دنبال ادامه این روند موفقیت آمیز مقابل ذوب‌آهن هستند. استقلالی‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و جز تیام که هنوز شرایطش برای بازی به صورت صددرصد مشخص نشده، استقلالی‌ها همه بازیکنان خود را در اختیار دارند و اراده کرده‌اند تا با موفقیت و دست پر از اصفهان خارج شوند.

با این‌حال نباید فراموش کرد که ذوب‌آهن با هدایت قلعه‌نویی و داشتن بازیکنان خوبی مثل تبریزی،  فصل خوبی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت و در نهایت به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست یافت. هرچند که تکلیف صعود استقلال یا ذوب آهن در این بازی به صورت کامل مشخص نمی‌شود اما شاگردان شفر به دنبال نتیجه‌ای هستند که باعث شود تا آنها کار راحت‌تری را در تهران و با حمایت هواداران داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز