در این چند روز کارهای بدنی انجام دادیم؛

ترابی: آقای گلی جهانبخش به بازیکنان تیم ملی انگیزه داد/ امیدواریم بتوانیم در جام جهانی به عنوان خوبی برسیم

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۳:۴۳
کد خبر: ۷۰۴۶۵۳
ترابی: آقای گلی جهانبخش به بازیکنان تیم ملی انگیزه داد/ امیدواریم بتوانیم در جام جهانی به عنوان خوبی برسیم
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: آقای گل شدن علیرضا در لیگ هلند بازتاب خوبی داشته و سایر بازیکنان انگیزه خوبی گرفتند.

به گزارش گرذوه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی ترابی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در این چند روز کارهای بدنی انجام دادیم که می‌تواند در مسیر جام جهانی خیلی به ما کمک کند. باید تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم در راه جام جهانی بهترین عملکرد خود را برای تیم ملی به نمایش بگذاریم.

او افزود: ما به جام جهانی نگاه می‌کنیم و انگیزه زیادی داریم. سه نفره بودن تمرین انگیزه ما را نگرفته و اتفاقا آن را دو برابر کرده است. امیدوارم این روند به ما کمک کند تا در مسیر جام جهانی به بهترین شکل آماده شویم.

ترابی اضافه کرد: لیگ ایران تمام شده است و ما نیاز داریم بیش از بقیه کار کنیم. بازی‌های جام جهانی بازی‌های سختی است و آمادگی خاصی هم می‌خواهد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم تصمیمات کی‌روش را عملی کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی در جام جهانی بگیریم.

ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا درباره بازی دوستانه تیم ملی برابر ازبکستان گفت: بازی با ازبکستان می‌تواند بازی خوبی برای بازیکنان جوان و حتی من باشد تا بتوانیم نگاه کی‌روش را به سمت خود جلب کنیم. امیدوارم بازی خوبی باشد که با برد تیم ملی همراه شود.

وی بیان کرد: ما از هم شناخت داریم و این اولین بار نیست که در کنار هم قرار می‌گیریم. کارهای بدنی می‌تواند آمادگی ما را بیش از پیش افزایش دهد.

ترابی درباره هم‌پستی با لژیونرهای ایران و نقطه قوت تیم ملی در خط حمله گفت: خط حمله می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند. آقای گل شدن علیرضا در لیگ هلند بازتاب خوبی داشته و سایر بازیکنان انگیزه خوبی گرفتند. امیدوارم با این روند آماده‌سازی بتوانیم نتایج خوبی در جام جهانی بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز