الجزیره ۳-۲ پرسپولیس؛

ناکامی سرخپوشان در امارات/ گل منشا خنثی شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۹:۲۸
کد خبر: ۷۰۴۶۸۴
ناکامی سرخپوشان در امارات/ گل منشا خنثی شد
تیم پرسپولیس در اولین بازی خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در خانه الجزیره تن به شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الجزیره از مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان 2018 آسیا از ساعت 20 امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه 1397 در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی آغاز شد.

پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز، الجزیره یک دست سفید و تیم داوری با لباس‌های آبی در زمین حضور یافتند. سرخپوشان ایران آغازگر نیمه اول بازی بودند. در دقیقه 6 نعمتی پشت هجده قدم الچزیره متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای سرخپوشان به همراه داشت. ارسال امیری با سوت داور به نشانه آفساید اعلام شد. در دقیقه 13 ارسال سفیدپوشان از سمت راست با مشت گلر تیم میهمان همراه شد اما بیرانوند با مصدومیت جزیی روبرو شد که پس از مداوا، بازی به جریان افتاد. در دقیقه 43 علی علیپور گل اول این دیدار را به ثمر رساند. این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

سفیدپوشان اماراتی آغازگر نیمه دوم بازی بودند. در دقیقه 49 شوت بازیکن اماراتی در دستان بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 51 شوت بازیکن امارات به گل تساوی تبدیل شد. در ادامه بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد تا اینکه رومارینیو در دقیقه 77 گل دوم تیم میزبان را روی اشتباه خط دفاعی پرسپولیس به ثمر رسانند. سرخپوشان که بازی برده را با باخت عوض کرده بودند حملات خود را روی دروازه الجزیره بیشتر کردند که در دقیقه 81 داور یک ضربه پنالتی را برای تیم میهمان اعلام کرد. گادوین منشا که نیمه دوم به جای علیپور به زمین آمده بود پشت توپ ایستاد و ضربه را نتوانست به گل تبدیل کند. ولی به خاطر اینکه دروازه بان الجزیره بیش از حد جلو آمده بود داور ضربه مجدد اعلام کرد که در ضربه مجدد منشا توپ را به گل تبدیل کرد. بعد از این گل تیم میزبان فشار خود را روی دروازه سرخپوشان بیشتر کرد و در نهایت خلیفه مبارک در دقیقه 96 روی توپ ارسالی گل سوم را درون دروازه بیرانوند جا داد. این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

 

الجزیره 3........................................................................... 2پرسپولیس

گل‌ها: علی علیپور 43 ، گادوین منشا 84(پرسپولیس)- احمد مبخوت 52، رومارینیو 77 ،خلیفه مبارک 96(الجزیره)

کارت زرد: کمال کامیابی نیا 11(پرسپولیس)- عبید 17، رومارینیو69 (الجزیره)

داور وسط: کیمورا هیرویوکی

کمک داوران: کارا کامی ساتوشی، میهارا جو، آراکی یوسوکه

ناظر داوری: ون جونگ چول از کره جنوبی

نماینده آسیا : چان کا جونگ از هنگ کنگ

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا (91 شایان مصلح)، احمد نورالهی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی (76 بشار رسن) و علی علیپور (70 گادوین منشا).

 

ترکیب الجزیره:

علی خصیف، محمد فوزی، مسلم فایز، علی مبخوت، مبارک بوصوفه، سالم راشد، محمد المسلمی، یعقوب الحوسنی (46 الحسمی)، روماریو داسیلوا، محمد العطاس و خلیفه الحمادی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز