صالحی امیری:

ورزش قهرمانی بستری برای همبستگی ملت‌هاست

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۹:۵۷
کد خبر: ۷۰۴۷۸۵
ورزش قهرمانی بستری برای همبستگی ملت‌هاست
صالحی امیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب با حضور در مراسم رونمایی از کتاب پایداری از طریق ورزش که با حضور مترجم آن شجیع برگزار شد، اظهار کرد: هدف از منشور المپیک، همبستگی ملت هاست و ورزش بستر و مسیری برای دسترسی به صلح، توسعه و محیط زیست است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بن مایه ورزش قهرمانی اخلاق است و با همکاری و هماهنگی دولت و نخبگان دانشگاهی، تلاش جدی را برای توسعه فرهنگ در حوزه ورزش شروع کرده ایم.

وی ادامه داد: وقتی منشور المپیک را مطالعه می کنید و با فلسفه تشکیل المپیک آشنا می شوید، متوجه می شوید که هدف ورزش دستیابی به همبستگی و همگرایی ملت ها، توسعه اخلاق، فرهنگ، توجه اساسی به محیط زیست و سازگاری فرهنگ های مختلف است.

صالحی امیری، ورزش قهرمانی را بستری برای همبستگی ملت ها توصیف کرد و اظهار داشت: ما دو رویداد بزرگ ورزشی را پیش رو داریم، بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک جوانان در آرژانتین که ورزشکاران ایرانی در این رویدادها حضور دارند، این بازیها صبغه فرهنگی دارند چرا که در آن همبستگی، فرهنگ، اخلاق، صلح و مبانی انسان مداری همراه با مدال آوری اهمیت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز