در کار اجرایی فدراسیون‌ها دخالتی نداریم؛

داورزنی: هیچگونه پیشنهادی برای گزینه خاصی نداشته‌ایم/ وزارت ورزش و جوانان از برنامه همه کاندیداها حمایت می‌کند

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۸:۱۴
کد خبر: ۷۰۴۸۵۲
داورزنی: هیچگونه پیشنهادی برای گزینه خاصی نداشته‌ایم/ وزارت ورزش و جوانان از برنامه همه کاندیداها حمایت می‌کند
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: وزارت ورزش در کار اجرایی فدراسیون ها دخالت نمی کند و این رییس فدراسیون است که باید پاسخگوی تخلفات باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تیروکمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهت حفظ آرامش تصمیم بر این گرفتیم که ابتدای شروع مجمع زمانی که کاندیداها برنامه های خود را اعلام می کنند مجمع بدون حضور خبرنگاران برگزار شود ولی بعد از آن اعلام کردیم خبرنگاران در موقع رأی گیری در مجمع حضور داشته باشند.

وی در ادامه افزود: شخص من با وزارت ورزش و جوانان با هیچ کدام از هیأت ها و مدیران کل استانی هیچ رایزنی برای انتخابی شخصی نداشته ایم و هیچگونه پیشنهادی را برای گزینه خاصی نداشته ایم. وزارت ورزش از برنامه همه کاندیداها همواره حمایت کرده است و مجمع با اختیار کامل رأی خود را در صندوق انداخت. 

داورزنی گفت: هر کدام از نامزدها اگر اعتراضی دارند می توانند  اظهارنظر کنند و اینطور نیست که وزارت ورزش به کسی بگوید که صحبتی انجام ندهد. وزارت ورزش در کار اجرایی فدراسیون ها دخالت نمی کند و این رییس فدراسیون است که باید پاسخگوی تخلفات باشد، هر چند که ما نیز نظارت خود را بر فدراسیون ها داریم.

نظر شما