با حضور استاندار اردبیل؛

جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۹:۵۸
کد خبر: ۷۰۴۹۳۹
جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی برگزار شد
جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با حضور اکبر بهنام جو استاندار اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با حضور استاندار، مدیرکل و رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل عملکرد و مسائل مربوط به هیات قایقرانی این استان مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

استاندار اردبیل در این جلسه ضمن اعلام حمایت از برنامه های توسعه ای قایقرانی در استان، مباحث گردشگری و ورزشی را از اولویت های کاری این استان عنوان کرد و بیان کرد از میزبانی های بین المللی استقبال می کنیم.

بهنام جو همچنین خواستار تدوین برنامه بلند مدت قایقرانی اردبیل با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود با همکاری نهادهای مرتبط استان و فدراسیون قایقرانی شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی نیز با اشاره به بازدید و دیدارهای خود از هیات قایقرانی اردبیل، جوانان این استان را دارای پتانسیل بالا در رشته قایقرانی دانست.

امینی اظهار داشت: خوشبختانه با حضور تیم جدید هیات قایقرانی اردبیل، مسیر رو به رو شد این هیات مانند گذشته پی گرفته شده و تلاش های قاطع با حمایت مسئولین استانی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: امیدواریم این تلاش ها در شهرستان های مختلف استان که ظرفیت های مناسبی برای قایقرانی در رشته های مختلف دارند با همکاری و حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان ادامه پیدا کند و شاهد پیشرفت و توسعه قایقرانی در استان اردبیل باشیم.

در این جلسه همچنین مسلم محمودی رئیس کمیته دراگون بوت گزارش عملکرد کمیته تحت نظر خود در سال 96 را ارائه کرد، گزارش وضعیت تیم ملی کانوپولو به مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی توسط حسین خیرالهی رئیس کمیته ارائه شد و مسائل مربوط به اعزام این تیم مورد بحث قرار گرفت و گزارش حضور تیم ملی اسپرینت اسلالوم توسط کتایون اشرف مدیر این تیم ارائه شد.

در این جلسه هیات رئیسه غلامرضا امینی رئیس، احمد دنیامالی، وحید مرادی، توفیق کابلی و ابراهیم کریمی اعضای هیات رئیسه، خسرو ابراهیمی و فرحناز امیرشقاقی نواب رئیس، احمد باقری سرپرست دبیری، کوروش کیادلیری خزانه دار، مسعود مهدوی نیا کارشناس خبره و عمران پورعسگرپرست رئیس کمیته روئینگ حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز