سی و چهارمین دوره رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا-تبریز؛

سرخوش، قره‌گوزلو و حیدری‌نژاد راهی یک چهارم پایانی شدند

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۰:۳۱
کد خبر: ۷۰۵۷۲۰
سرخوش، قره‌گوزلو و حیدری‌نژاد راهی یک چهارم پایانی شدند
رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا در مرحله یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن علی قره گوزلو، امیر سرخوش و احسان حیدری نژاد موفق به صعود در مرحله یک چهارم پایانی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه در مرحله یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن علی قره گوزلو با نتیجه 4 بر صفر در مقابل حریف هندی به پیروزی رسید، امیر سرخوش در مقابل حریفی از افغانستان با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و احسان حیدری نژاد 4 بر 2 در مقابل علیرضا خداپرست هموطن خود به پیروزی دست یافت. در دیگر دیدار امرزو سیاوش مزینی با نتیجه 4 بر یک در مقابل حریفی از پاکستان شکست خورد و از دور این رقابت ها کنار رفت.
 
در مرحله یک چهارم پایانی امرزو بعد از ظهر ساعت 17:00 علی قره گوزلو به مصاف بابر مسیح از پاکستان می رود، احسان حیدری نژاد در مقابل تاناوات حریف قدری از تایلند قرار می گیرد و امیر سرخوش به مصاف چی وای آیو از هنگ کنگ می رود اسنوکر قهرمانی آسیا 16 تا 22 اردیبهشت ماه با حضور یازده کشور ایران، تایلند، افغانستان، هند، میانمار، قطر، عراق، پاکستان، هنگ کنگ، سوریه و فلسطین در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز