مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برانکو باید بماند/ سرخپوشان با حمایت هواداران صعود خواهند کرد/ مسلمان می‌تواند در ترکیب پرسپولیس به تیم کمک کند

۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۵۸۰۱
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: حضور هواداران می‌ تواند در بازی الجزیره تاثیر بسزایی داشته باشد و بچه ها باید فکر کنند در یک بازی پلی آف حضور دارند و باید با نتیجه یک بر صفر و بیشتر این دیدار را در آزادی ببرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت  باشگاه پرسپولیس درباره باخت سه بر دو سرخپوشان مقابل الجزیره امارات به خبرنگار برنا گفت: بنده معتقدم پرسپولیس در این دیدار بازی را با غرور شروع کرد و تیم الجزیره را دست ‌کم گرفت، پرسپولیس توانست از این تیم پیش بیفتد اما متأسفانه روی اشتباهات فردی ما در نهایت این بازی را واگذار کردیم.

وی در ادامه افزود: به شخصه به ارنج تیم انتقاد دارم و معتقدم محسن مسلمان و رسن می‌توانستند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند و برای تیم مثمرثمر باشند. ضمن اینکه در بازی برگشت امکان حضور کامیابی نیا کم است و شنیده ام احمدزاده دچار مصدومیت است به هر حال اینکه بخواهیم هم اکنون وارد بحث محسن مسلمان بشویم به سود تیم نیست، اما همه کارشناسان در این مورد یک  نظر دارند و آن هم این است که مسلمان می‌تواند در ترکیب پرسپولیس به تیم کمک کند.

فنونی زاده با اشاره به حضور پرشور هواداران در بازی برگشت خاطرنشان کرد: قطعاً حضور هواداران می‌توانددر این دیدارتاثیر بسزایی داشته باشد،بچه ها باید فکر کنند در یک بازی پلی اف حضور دارند و باید با نتیجه یک بر صفر و بیشتر این دیدار را در آزادی ببرند، معتقدم با آمدن سیدجلال در این بازی خیال سرخپوشان تا حدود زیادی از خط دفاعی راحت می شود و بازیکنان با  انجام یک بازی با صلابت در مقابل 100 هزار هوادار می توانند این تیم را شکست دهند.

او در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: بنده با آقای پروین و جمع دیگری از پیشکسوتان برای حمایت به ورزشگاه خواهیم رفت، البته میان هواداران خواهم نشست چون اکثر مواقع این کار را انجام می دهم و از شنیدن نظرات هواداران و گفتگو با آنها لذت می برم. 

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پایان تصریح کرد: برانکو در سه فصل گذشته 2 قهرمانی و یک نایب قهرمانی کسب کرده و حقش است که بابت زحماتش در این تیم بماند و با پرسپولیس به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کند، نکته مهمی که بر آن تاکید دارم این است که همین تیم در صورت دور بودن از حاشیه می تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود.

نظر شما