رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا؛

نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۱:۵۰
کد خبر: ۷۰۵۸۰۶
نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند
مراسم قرعه کشی سه وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز در شهر تاشکند کشور ازبکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نتایج قرعه کشی کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند حسین قاسمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کارابایف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران تاجیکستان و چین مبارزه می کند.

در وزن 71 کیلوگرم مسعود کاوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با واخوبوف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده شکتی گیران هند و تاجیکستان مسابقه می دهد. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

در وزن 80 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند  محمد ناقوسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با اخمدوف از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران ژاپن و ازبکستان می رود.

رقابت های اوزان فوق از صبح فردا برگزار می شود. در مسابقات روز نخست امیررضا ده بزرگی، سجاد عباس پور، شاهین بداغی و محمد نصرتی به ترتیب در اوزان 45، 48، 60 و 92 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. ایمان محمدی، امیرحسین خوانساری و محمدرضا عبدیان در اوزان 51، 55 و 110 کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز