اسامی دستیارانم این هفته مشخص خواهد شد؛

کرانچار: امیدوارم بتوانیم به المپیک ۲۰۲۰ صعود کنیم/ در حال فراهم سازی بازی‌های دوستانه قدرتمند هستیم

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۹:۵۳
کد خبر: ۷۰۶۴۴۳
کرانچار: امیدوارم بتوانیم به المپیک ۲۰۲۰ صعود کنیم/ در حال فراهم سازی بازی‌های دوستانه قدرتمند هستیم
سرمربی تیم ملی امید گفت: از آنجایی که انتخاب دستیارانم در تیم زیر ۲۳ ساله ها طول کشید، زمان خواستم و در این هفته اسامی آنها هم مشخص خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید کشورمان در حاشیه نخستین جلسه تمرینی این تیم در جمع خبرنگاران بیان کرد: در تیم ملی امید هستم تا بهترین کار را انجام دهم و بتوانیم به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن صعود کنیم. قول دادن در فوتبال وجود ندارد اما به همراه همکاران به این تیم خوش بین و متعقد هستیم، می توانیم با تیم ملی امید به موفقیت برسیم. البته، اعتقاد به تنهایی کافی نیست و باید تلاش زیادی برای رسیدن به این مهم کرد.

او افزود: از آنجایی که انتخاب دستیارانم در تیم زیر ۲۳ ساله ها طول کشید، زمان خواستم و در این هفته اسامی آنها هم مشخص خواهند شد. آنها همفکران من خواهند بود و با انتخاب آنها می توانیم برای کسب نتایج خوب تلاش کنیم. فهرستی از مربیان مدنظرم را در لیستی قرار دادم و می خواهم با آنها مذاکره کنم. در بیشتر جاهایی که کار کردم، اغلب دستیارنم ایرانی بودند.

کرانچار در خصوص تعامل میان تیم ملی امید و بزرگسالان خاطرنشان کرد: بهترین سطح کیفیت تعامل را میان تیم امید و بزرگسالان تشکیل می دهیم اما منتظر هستیم تا چرخه رقابت های المپیک آغاز می شود و تمام هدف مان موفقیت تیم ملی بزرگسالان است. زیرا این جوانان قرار است، آینده تیم ملی را تشکیل دهند و از جانب من هیچ مشکلی وجود ندارد و همه شرایط برای همکاری تیم امید با بزرگسالان فراهم است و تمام تمرکزمان برای نتایج خوب این تیم معطوف شده است.

سرمربی تیم ملی امید در مورد اینکه آیا ترسی ندارد تا سرنوشتش مانند نلو وینگادا شود یا خیر؟ توضیح داد: نحوه همکاری من با فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک برای راهیابی به المپیک است و با استفاده از بازی های آسیایی تلاش می کنیم تا تیم را آماده این رقابت ها کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

کرانچار در پایان درباره بازی های دوستانه تیم ملی المپیک گفت: هنوز درحال مذاکره هستیم تا بهترین حریف ها را انتخاب کنیم. پیشنهادهای زیادی داریم و درحال بررسی انتخاب های نهایی هستیم. درحال فراهم سازی بازی های دوستانه قدرتمند هستیم، البته در این میان باید به زمان آماده سازی حریفان توجه کرد و با توجه به برنامه آنها، حریفانی برای بازی کردن پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز