استعدادهای بسیار نابی در کشورمان وجود دارد؛

سلطانی‌فر: به درخشش تکواندو در بازی‌های آسیایی بسیار امیدوار هستیم/ حرف‌های غیرورزشی آفت ورزش است

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۶:۲۱
کد خبر: ۷۰۷۰۲۴
سلطانی‌فر: به درخشش تکواندو در بازی‌های آسیایی بسیار امیدوار هستیم/ حرف‌های غیرورزشی آفت ورزش است
وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر همگرایی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد که به رشد ورزش کمک می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز دکتر مسعود سلطانی فر، سیدرضا صالحی امیری، شاهرخ شهنازی و نصرالله سجادی از اردوی تیم ملی بوکس بازدید کردند.

پولادکر رئیس فدراسیون تکواندو هم درخصوص آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا توضیحاتی را به مسئولان ارائه داد.

سلطانی فر گفت: برای کسب موفقیت برنامه ریزی بلندمدتی را انجام دادیم و از فدراسیون ها برنامه خواستیم. از سال گذشته با فدراسیون ها جلسه گذاشتیم که بتوانیم با حمایت بیشتر کسب موفقیت کنیم. تقریبا ۹۵ درصد ترکیب کاروان ایران برای حضور در جاکارتا مشخص شده است. ما به تکواندو در بازی های آسیایی بسیار امیدوار هستیم. از المپیک سیدنی تکواندو نشان داد که می تواند بار مدال گیری را در المپیک به دوش بکشد.

وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم که در المپیک ۲۰۲۰ نتایج درخشانی را بگیریم. استعدادهای بسیار نابی در تکواندو وجود دارد در سراسر کشور که با تلاش می توان به همه خواسته ها برسیم. مگر اینکه در روز مسابقات اتفاق خاصی بیفتد وگرنه به درخشش تکواندو در بازی های آسیایی امیدوار هستیم که تکواندو بتواند نتیجه بگیرد.‌ نماینده یک ملت بزرگ هستید و وظیفه سنگینی را برعهده دارید. حاشیه ها باید از ورزش جمع شود و حرف های غیر ورزشی آفت ورزش است. در حال حاضر همگرایی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد که به رشد ورزش کمک می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز