پرسپولیس۲-۱ الجزیره؛

فتح جزیره با نود هزار نفر/ سیدجلال دست پرسپولیس را گرفت

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۵:۳۵
کد خبر: ۷۰۷۲۹۶
فتح جزیره با نود هزار نفر/ سیدجلال دست پرسپولیس را گرفت
تیم پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در خانه مقابل الجزیره به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف الجزیره امارات رفت.

تیم پرسپولیس طبق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی نبض بازی را در دست گرفت. سرخپوشان روی توپ ارسالی در دقیقه 3 بازی اولین فرصت را روی دروازه الجزیره خلق کردند که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه 7 بازی وحید امیری فرصت دیگری را به دست آورد در محوطه جریمه که مدافع الجزیره توپ را به بیرون زد. در دقیقه دوازده بازی روی حرکت زیبای صادق محرمی پرسپولیس صاحب یک موقعیت دیگر شد که توپ ارسالی او بی دقت بود. در ادامه بازی فشار سرخپوشان رفته رفته روی دروازه الجزیره بیشتر شد. فرشاد احمدزاده در دقیقه 35 بهترین فرصت پرسپولیس را از دست داد و توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت. نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرخپوشان نیمه دوم این بازی را نیز هجومی آغاز کردند و از همان ثانیه های شروع بازی روی دروازه الجزیره خطر ایجاد کردند. تیم الجزیره از ابتدای نیمه دوم کار دفاعی را در دستور برنامه خود قرار داد و مقابل حملات پی در پی سرخپوشان دفاع فشرده ای را انجام داد. فشار پرسپولیس ادامه داشت که در دقیقه 63 احمد نوراللهی با یک شوت زیبا اولین گل تیم میزبان را به ثمر رساند. بعد از این گل سرخپوشان عقب کشیدند که رومارینیو توانست در دقیقه 70 گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از گل تساوی فشار سرخپوشان روی دروازه الجزیره بیشتر شد و پرسپولیسی‌ها صاحب چند موقعیت شدند که با دفاع خوب الجزیره همراه بود. سیدجلال حسینی در دقیقه 89 گل برتری را به ثمر رساند تا خیال هواداران از صعود به مرحله بعد راحت شود. در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید و در مجموعه پرسپولیس با نتیجه 4 بر 3 توانست به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 

پرسپولیس 2.............................................................................................................. 1 الجزیره

گل‌ها: احمد نوراللهی 63 ، سیدجلال حسینی 89(پرسپولیس)- رومارینیو 70 (الجزیره)

کارت زرد: حسین ماهینی 45، سیامک نعمتی 49، فرشاد احمدزاده 60 (پرسپولیس)

داور وسط: ما نینگ

کمک داوران: کاو ییی، شی یانگ، ژانگ لی

ناظر داوری: اسماعیل الحافی از اردن

نماینده مسابقه: سورش سورت از هند

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نورالهی، وحید امیری (77 بشار رسن)، فرشاد احمدزاده (85 شایان مصلح)، سیامک نعمتی (66 گادوین منشا) و علی علیپور.

ترکیب الجزیره:

علی خصیف، محمد فوزی (68 الحسمی)، مسلم فایز، محمد العطاس، خلیفه الحمادی، محمد المسلمی، سالم راشد، محمد جمال (89 السعدی)، مبارک بوصوفه، رومارینهو، علی مبخوت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز