شهرزاد مظفر در گفتگو با خبرنگار برنا:

غیرت بازیکنان ایران مثال زدنی است/ می‌خواهیم همپای کشورهای قدرتمند جهان حرکت کنیم

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۶:۱۸:۵۲
کد خبر: ۷۰۷۳۳۵
غیرت بازیکنان ایران مثال زدنی است/ می‌خواهیم همپای کشورهای قدرتمند جهان حرکت کنیم
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: غیرت بازیکنان ایران مثال زدنی بود و به آنها افتخار می کنم که مربی آنها هستم. تیم ما در این چند سال اخیر سیر صعودی را در پیش گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان صبح امروز با استقبال مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به کشور بازگشت.

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص کسب این قهرمانی در آسیا اظهار داشت: عوامل زیادی در به دست آوردن این قهرمانی سهیم بود ولی در مجموع حمایت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوان باعث شد برنامه های ما عملی شود و بتوانیم در این مدت اخیر خود را برای این مسابقات مهیا کنیم. کمیته بانوان فدراسیون و سازمان تیم های ملی در یک سال گذشته حمایت لازم را از ما داشتند. با انجام بازی های تدارکاتی و برپایی اردوها آمادگی لازم را برای این مسابقات به دست آوردیم.

وی در ادامه افزود: غیرت بازیکنان ایران مثال زدنی بود و به آنها افتخار می کنم که مربی آنها هستم. تیم ما در این چند سال اخیر سیر صعودی را در پیش گرفت. ابتدا توانستیم نایب قهرمانی آسیا شویم و بعد از آن یک بار عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و خوشبختانه توانستیم بار دیگر با کسب قهرمانی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوریم. در این تورنمنت حضور روانشناس نیز به بچه های ما کمک شایانی کرد که بتوانند به خودباوری لازم برسند. هدف بعدی ما کم کردن فاصله با کشورهای قدرتمند جهان مانند برزیل و اسپانیا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز