در کار فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کنیم؛

داورزنی: شرکت توسعه یک شرکت درآمدپذیر است/ انتظارات از شمشیربازی مانند قبل نیست

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۹:۴۷
کد خبر: ۷۰۷۵۱۳
داورزنی: شرکت توسعه یک شرکت درآمدپذیر است/ انتظارات از شمشیربازی مانند قبل نیست
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: شرکت توسعه یک شرکت درآمدپذیر است. ما هم قبول داریم که برخی از فدراسیون‌ها با کمبود منابع مالی مواجه هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان مجمع انتخاباتی فدراسوین شمشیربازی، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره تمدید قراردادکارلوس کی روش اظهار داشت: ما در مسایل مربوط به داخل فدراسیون ها دخالت نمی کنیم و طبیعتا وزارت در شان خودش نمی بیند که ورود کند. تصمیمات فدراسیون ها برای ما مهم است. این بدین معنا نیست که ما رصد نمی کنیم.

وی در مورد شمشیربازی گفت: انتظارات از این رشته مانند قبل نیست و همه می‌خواهند که شمشیربازی ما در المپیک مدال بگیرد و همین موضوع کار فدراسیون را برای آینده سخت می‌کند.

داورزنی در مورد اینکه باقرزاده از مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گله‌مند بود، گفت: آن سالنی که می‌گویند ابتدا برای شمشیربازی بود اما طی تصمیماتی که آن زمان گرفته شد، دیگر در اختیار این فدراسیون قرار نگرفت و به همین منظور آنها گله‌مند هستند. شرکت توسعه یک شرکت درآمدپذیر است. ما هم قبول داریم که برخی از فدراسیون‌ها با کمبود منابع مالی مواجه هستند و در تلاشیم با کمک وزارت ورزش، شرکت توسعه و دستور وزیر به برخی فدراسیون‌ها در مجموعه آزادی زمین بدهیم که سالن‌های خود را بسازند. مبلغی که هم شرکت توسعه از فدراسیون‌ها بابت اجاره می گیرند، بابت هزینه و نگهداری همان سالن‌ها استفاده  می‌شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز