ترکیبی از با‌تجربه‌ها و جوانان در راه لیگ ملت‌ها؛

بلندقامتان ایران راهی صربستان شدند

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۰:۴۱
کد خبر: ۷۰۷۹۰۸
اعضای تیم ملی والیبال ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بامداد امروز تهران را به مقصد صربستان ترک کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز راهی صربستان شد تا پیش از آغاز مسابقات لیگ ملت‌های جهان اردویی تدارکاتی را در این کشور برپا کند.

بر اساس برنامه از پیش تعیین شده تیم ملی والیبال ایران در این کشور با تیم ملی صربستان دو دیدار دوستانه را برگزار خواهد کرد و پس از پایان برگزاری این دو مسابقه راهی کشور فرانسه خواهد شد. فرانسه میزبان هفته نخست لیگ ملت‌ها در گروه ایران خواهد بود. جایی که تیم ملی والیبال ایران باید سه مسابقه را با تیم‌های استرالیا، ژاپن و فرانسه میزبان برگزار کند.

14 بازیکن با انتخاب ایگور کولاکوویچ در این هفته از رقابت‌ها تیم ملی والیبال را همراهی خواهند کرد. حضور بازیکنانی جوان مانند امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و ... در لیست اسامی انتخابی کولاکوویچ نشان از این دارد که جوانگرایی خوبی در تیم ملی صورت گرفته است. این نفرات بازیکنانی هستند که سال قبل همراه با تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان قهرمانی جهان رسیدند و امسال در ترکیب تیم ملی بزرگسالان چالش جدیدی را در نبرد مهم لیگ ملت‌ها تجربه خواهند کرد.

تیم ملی پس از لیگ ملت‌های والیبال که در چارچوب 5 هفته برگزار خواهد شد، مسابقات آسیایی جاکارتا را پیش رو دارد و پس از آن باید راهی مسابقات قهرمانی جهان شود. مسابقاتی که دور قبل آن در کشور لهستان برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران موفق به کسب عنوان چهارمی در آن رقابت‌ها شد. هدایت تیم ملی والیبال در آن مسابقات با اسلوبودان کواچ بود.

نظر شما