امیدوارم برای جام جهانی تیم ملی به خوبی آماده شود؛

طارمی:در تیم ملی هیچ گاه مهاجم نوک بازی نکرده‌ام/ بازی با ترکیه و ازبکستان می تواند به نفع ما باشد

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۹:۳۴
کد خبر: ۷۰۸۱۱۹
طارمی:در تیم ملی هیچ گاه مهاجم نوک بازی نکرده‌ام/ بازی با ترکیه و ازبکستان می تواند به نفع ما باشد
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:امیدوارم برای جام جهانی تیم ملی به خوبی آماده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی طارمی عصر امروز (چهارشنبه) و در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در پژوهشگاه نفت گفت: همان طور که می‌دانید بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسیده و همه بازیکنان می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند.

وی افزود: از هفته گذشته تمرینات تیم ملی فوتبال زیر نظر کارلوس کی روش و کاد رفنی آغاز شده و امیدوارم برای جام جهانی تیم ملی به خوبی آماده شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال با تاکید بر اهمیت برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی اظهار داشت: باید بتوانیم از تجربیات بازی های تدارکاتی استفاده کنیم تا عملکرد مناسبی در جام جهانی داشته باشیم.

طارمی به دیدار روز شنبه تیم ملی برابر ازبکستان در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: به هر حال بازی با ازبکستان بازی مهمی است چرا که این تیم در آسیا از تیم‌های محکم و خوب به حساب می‌آید.

وی درباره دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ترکیه نیز تصریح کرد: ترکیه از تیم‌های خوب اروپا محسوب می‌شود و سبک بازی جالبی دارد، آنها محکم بازی می‌کنند و این بازی‌ها می‌تواند به نفع ما باشد.

طارمی در پاسخ به این پرسش که آیا در ترکیب ثابت تیم ملی قرار خواهد گرفت یا نه، افزود: مهم نیست که چه کسی در ترکیب اصلی تیم ملی بازی می‌کند؛ بلکه مهم این است هر کسی که بازی می‌کند پرچم ایران را بالا ببرد و به موفقیت تیم ملی کمک کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ادامه داد: من به عنوان یک بازیکن باید همه تلاشم را در تمرینات انجام دهم تا در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرم، البته خیلی‌ها می‌گویند من مهاجم هستم اما من در تیم ملی هیچ گاه مهاجم نوک بازی نکرده‌ام، یا در جناح چپ بازی کرده ام یا در جناح راست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز