تاکید رییس کمیته ملی المپیک در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی؛

صالحی امیری: بودجه تخصیصی به فدراسیونها در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصویب شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۸:۰۹
کد خبر: ۷۰۸۱۴۴
صالحی امیری: بودجه تخصیصی به فدراسیونها در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصویب شد
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اهمیت فضای همدلی و وحدت در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا از برگزاری جلسه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد که منجر به تخصیص بودجه به فدراسیونهای برای حمایت بیشتر و اجرای برنامه های آنها شده است .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سید رضا صالحی امیری در نشست روسای فدراسیونهای ورزشی که عصر امروز برگزار شد فضای همدلی و وحدت رویه در آستانه رویداد مهم بازی های آسیایی جاکارتا را مورد تاکید قرار داد و استمرار آن را ضرورت افتخار آفرینی دانست .

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به جلسه ای که در سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور برای اختصاص بودجه در فصل اول برای فدراسیونهای ورزشی برگزار شده، اظهار داشت : خوشبختانه دراین سازمان هم رویکرد مثبتی نسبت به ورزش وجود دارد و مقرر شده بودجه ای برای فصل اول به فدراسیونها اختصاص دهند تا آنها با دغدغه کمتری برنامه های پایانی خود را برای حضور موفق در بازی های آسیای جاکارتا ادامه دهند .
به گفته دکتر صالحی امیری اعزامهای بازی های اسایی 2018 با ضریب 98 درصد محقق شده است .
رییس کمیته ملی المپیک آرامش رابرای موفقیت در بازی های اسیایی ضروری دانست و تاکید کرد : فدراسیون ها نباید اسیر برخی جوسازی ها شوند به طوریکه در مواردی چون لباس تیم ملی مطالب خلاف واقعیت منتشر شد اما حقیقت استفاده از کالای ایرانی در کاروان ورزشی ایران است .
وی ادامه داد :متاسفانه برخی مواقع درصدد برهم زدن آرامش ورزش ایران هستند اما باید با تدبیر این مراحل را سپری کرد .
صالحی امبری توضیح داد : در شرایطی که حقوق قهرمانان المپیک را دو برابر کردیم ، مطالبی در راستای قطع حقوق آنها منتشر شده بود که ما تلاش کردیم وارد چنین مسائلی نشویم ، چرا که آرامش در ورزش ضروری می دانیم .
رییس کمیته ملی المپیک اعزامهای کاروان ورزشی ایران در مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : اعزام ها در ساختار چارچوب مشخص و باهمفکری های لازم صورت گرفته و در ستاد عالی بهترین متصمیم اتخاذ شده است. بنابراین اگر درخواستی هم وجود دارد بهتر است در ساختار مربوط به خودش مطرح شود .
دکتر صالحی امیری همچنین از برگزاری همایش ملی اقتصاد ورزش خبر داد که وزارت ورزش وجوانان و کمیته ملی المپیک در درآن حضور موثر خواهند داشت .
نظر شما