با اتمام مسابقات؛

بدمینتون بازان برتر معرفی شدند

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۰:۴۰
کد خبر: ۷۰۸۱۸۶
بدمینتون بازان برتر معرفی شدند
رقابت های انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان در دو بخش پسران و دختران برگزار شد و بدمینتون بازان برتر مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات انتخابی جوانان بدمینتون بانوان کشور در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه جاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار شد و در پایان این رقابتها پریا اسکندری از تهران در قسمت یک نفره دختران و یگانه تفریشی و نازنین زمانی از تهران در قسمت دونفره دختران به مقام قهرمانی دست یافتند.

در قسمت یک نفره این رقابتها و در دیدار نهایی پریا اسکندری از تهران به مصاف نصیم صفائی از تهران رفت که این دیدار در پایان به سود پریا اسکندری خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی قسمت یک نفره دست پیدا کرد. نسیم صفائی از تهران دوم شد و رومینا تاجیک از تهران به مقام سوم دست یافت.

در قسمت دونفره این رقابتها و در دیدار نهایی تیم دونفره یگانه تفریشی  و نازنین زمانی از تهران به مصاف تیم دونفره درسا یاوری وفا و ساره امینیان از تهران رفتند که این دیدار در پایان به سود تیم دونفره یگانه تفریشی و نازنین زمانی به پایان رسید و آنان مقام قهرمانی دونفره را به خود اختصاص دادند.

تیم دونفره درسا یاوری وفا و ساره امنیان از تهران دوم شد و تیم دونفره ملیکا محمدی و شبنم شاداب از سمنان به مقام سوم مشترک دست یافت. مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان بدمینتون بانوان کشور در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه جاری و با شرکت ۲۷ بدمینتون باز در محل کمپ این فدراسیون برگزار شد.

همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان پسران کشور  در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد و در پایان این رقابتها علیرضا کرمی از تهران در قسمت یک نفره و صالح سنگتراش و محمدمهدی میرشکاری از سیتان وبلوچستان در قسمت دونفره به مقام قهرمانی دست یافتند.

دیدار مرحله نهایی این رقابتها در قسمت یک نفره بین علبرضا کرمی از تهران و محمد چهارمالی از فارس برگزار شد و در پایان این مسابقه علیرضا کرمی برابر حریف خود به برتری رسید و به مقام قهرمانی قسمت یک نفره جوانان دست یابد. محمد چهارمالی از فارس دوم شد و علی حسین خانی ومهدی انصاری هر دو از زنجان به مقام سوم مشترک قسمت یک نفره جوانان دست یافتند.

دیدار فینال قسمت دونفره جوانان بین تیم دونفره صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری از سیستان وبلوچستان و فربد یاسمی و علیرضا بیگدلی از زنجان شب گذشته برگزار شد که این دیدار در پایان به سود تیم دونفره صالح سنگتراش و محمد مهدی میرشکاری خاتمه یافت و آنان به مقام قهرمانی رقابتهای دونفره جوانان دست یافتند.

فربد یاسمی و علیرضا کرمی از زنجان دوم شدند و تیم دونفره زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان به مقام سوم دست یافتند. مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان کشور در روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت جاری با شرکت ۲۸ بازیکن منتخب جوانان از استانهای مختلف کشور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز