حسین ثوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی بوکس در جاکارتا پرچم ایران را به اهتزاز درخواهد آورد/ بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرینات بوکسورها روحیه‌بخش بود/ تیم ملی پوست‌اندازی شده است

۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۷:۲۴
کد خبر: ۷۰۸۴۵۴
تیم ملی بوکس در جاکارتا پرچم ایران را به اهتزاز درخواهد آورد/ بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرینات بوکسورها روحیه‌بخش بود/ تیم ملی پوست‌اندازی شده است
رییس فدراسیون بوکس ایران گفت: تقریبا هسته اصلی تیم ملی پوست‌اندازی شده و نفرات جدید و با انگیزه به اردو دعوت شده‌اند که مطمئنا نتایج درخشانی در انتظار بوکس ایران خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس ایران در خصوص تمرینات تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

ثوری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: تیم بزرگسالان ما برای حضور در جاکارتا تمرینات خود را طی چند مرحله اردو انجام داده است که پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی نیز در حال برگزاری است که این تیم کاملا پوست اندازی شده، جوان و آینده‌دار است و بسیار امیدوار هستیم که این ملی‌پوشان بتوانند به نحو شایسته آن مسیری را که برای توسعه این ورزش در نظر گرفته شده را طی کنند و این موفقیتی را که همه در بازی‌های آسیایی به دنبال آن هستند را به دست آوریم.

وی در ادامه افزود: قطعا بوکسورهای کشورمان پرچم ایران را در جاکارتا به اهتزاز در خواهند آورد. ما در اوزان سنگین همیشه به صورت سنتی مدال کسب می‌کردیم ولی سه وزن سنگین مسابقات از بازی‌های آسیایی جاکارتا حذف شده و این موضوع کار را برای ما کمی سخت خواهد کرد ولی این تلنگر را برای ما داشت که روی اوزان سبک وزن خود برنامه‌ریزی کنیم و خوشبختانه این حرکت شروع شده است. در حال حاضر هم تیم بزرگسالان و هم تیم جوانان ما تمرینات خود را در دو اردوی متفاوت تمرینات خود را انجام می‌دهند. تیم ملی جوانان ما نیز مردادماه عازم کشور مجارستان خواهد شد که سهمیه المپیک جوانان را کسب کند.

رییس فدراسیون بوکس خاطرنشان ساخت: تقریبا هسته اصلی تیم ملی پوست‌اندازی شده و نفرات جدید و با انگیزه به اردو دعوت شده‌اند که مطمئنا نتایج درخشانی در انتظار بوکس ایران خواهد بود.

ثوری همچنین درخصوص بازدید وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات نیز اظهار داشت: خوشبختانه دکتر سلطانی‌فر و دکتر صالحی امیری از تمرینات ما بازدید داشتند و با سرمربی تیم و ملی‌پوشان گفتگویی انجام دادند که در جریان آماده‌سازی تیم قرار گرفتند. ما یک بسته پیشنهادی را به وزیر ورزش ارائه دادیم و امیدواریم که در راستای برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گام برداریم و این هم‌افزایی به شکل بهتری ایجاد شود که شاهد درخشش ورزشکاران خوب بوکس در عرصه‌های بین‌المللی باشیم. بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی بوکس برای ملی‌پوشان روحیه‌بخش بود و همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با دست پر از جاکارتا بازگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز