بر اساس اعلام فدراسیون؛

تیم ملی دوشنبه به ترکیه می رود/ ۳ لژیونر در استانبول اضافه می شوند

۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۰۸۵۷۵
تیم ملی دوشنبه به ترکیه می رود/ ۳ لژیونر در استانبول اضافه می شوند
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازی مقابل ازبکستان و شرکت در مراسم بدرقه، دوشنبه هفته آینده راهی ترکیه می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و ازبکستان درحالی قرار است، شنبه هفته آینده از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار شود که تمامی بازیکنان تیم‌ملی در تهران حضور دارند و قرار است، کاوه رضایی، رامین رضاییان و سامان قدوس هم در استانبول به اردوی شاگردان کی روش اضافه شوند.

تیم ملی ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند، حدود ۱۶ روزی است، تمرینات را آغاز کرده و پس از برگزاری دیدار دوستانه با ازبکستان و شرکت در مراسم بدرقه ( یکشنبه ۳۰ اردیبهشت )، دوشنبه راهی ترکیه می شود تا پس از بازی با تیم‌ ملی این کشور و یونان راهی روسیه و آماده شرکت در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شود.

البته ازبکستان، حریف جدی برای تیم کی روش محسوب نمی شود و این تیم در آخرین رنکینگ فیفا که دیروز اعلام شد در جایگاه ۸۸ جهان و یازدهم آسیا قرار دارد و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز با کسب ۱۳ امتیاز در رتبه چهارم گروه اول قاره آسیا قرار گرفت و از صعود به مرحله پلی آف بازماند.

این تیم‌تنها از ۵ بازیکن سابقه بازی ملی سود می برد و بیشتر تیم اعزامی به ایران جوان هستند.

اما ترکیه و یونان ۲ تیم اروپایی مطرح محسوب می شوند و کی روش تصمیم دارد تا با بازی مقابل آنها، آماده دیدار با اسپانیا و پرتغال شوند.

دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و ازبکستان، شنبه هفته آینده ( ۲۹ اردیبهشت ) از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و دیدار ایران و ترکیه، ۷ خرداد در استانبول و تقابل شاگردان کی روش و یونان هم دوازدهم‌خرداد برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز