در بیانیه‌ای مشخص شد؛

رضایت مسئولان برگزارکننده بازی‌های جاکارتا از کیفیت هوا

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۷:۴۰:۳۰
کد خبر: ۷۰۸۶۲۲
رضایت مسئولان برگزارکننده بازی‌های جاکارتا از کیفیت هوا
وزیر محیط زیست و جنگلداری اندونزی طی بیانیه ای اعلام کرد که هوای جاکارتا و پالمبنگ برای بازی های در پیش خوب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، "سیتی نوربایا باکار" وزیر محیط زیست و جنگلداری اندونزی روز جمعه با انتشار بیانیه ای گفت که هوای دو شهر جاکارتا و پالمبنگ نسبتا خوب است و مشکلی از بابت میزبانی هجدهمین دوره بازی های آسیایی پیش رو وجود ندارد.

خانم سیتی نوربایا باکار گفت: بررسی کیفیت هوای این دو شهر توسط سیستم نظارتی کیفیت هوا (AQMS) که در دو شهر میزبان این بازی ها راه اندازی شده است ارزیابی می شود. AQMS دستگاهی است که با اطلاعات دقیق زمانی می تواند کیفیت محیط اطراف را نشان دهد، بدین معنی که با بررسی وضعیت هوا ذرات معلق در هوا را اعلام می کند که 5/2 میکروگرم از این ذرات در هوا وجود دارد. دو دستگاه AQMS شامل ایستگاه های ثابت و متحرک هستند که در پالمبنگ از ژانویه 2017 کار ارزیابی وضعیت هوا را آغاز کرده است.

او افزود: در جاکارتا نیز یک دستگاه ثابت از دوم ماه می که توسط سه دستگاه متحرک حمایت می شود کار بررسی هوا را انجام می دهد. براساس اطلاعات بدست آمده میزان ذرات معلق در هوای پالمبنگ از ژانویه تا ماه آوریل 9/13 (سیزده ممیز نه) میکروگرم و در جاکارتا 35 میکروگرم گزارش شده است. ضمن آنکه براساس قانون دولتی شماره 41 اندونزی در سال 1999 استاندارد هوای روزانه تا 65 میکروگرم و براساس استانداردهای سازمان جهانی بهداشت میزان این ذرات باید 25 میکروگرم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز