نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی:

تکلیف مسافران بازی‌های آسیایی را رکوردها مشخص می‌کند

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۰۸۷۱۹
تکلیف مسافران بازی‌های آسیایی را رکوردها مشخص می‌کند
پریسا بهزادی گفت: برای مسابقات جاکارتا، اعزامها براساس نام ها نخواهند بود بلکه تکلیف مسافران المپیک آسیایی را رکوردها مشخص می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه های فدراسیون دوومیدانی برای اعزام بانوان دومیدانی کار به بازی های آسیایی اندونزی اظهار داشت: ما معتقدیم این رویداد جای ورزشکارانی است که می بایست برای کشورشان افتخارآفرینی کنند با این دیدگاه درنظر داریم بهترین ها را در مواد مختلف به جاکارتا اعزام کنیم.

او افزود: رکوردها از طریق فدراسیون اعلام شده است و تا زمان باقی مانده باید ورزشکاران مان در بخش بانوان به این رکوردها نزدیک شوند در غیر این صورت از اعزام آنها معذور خواهیم بود.

نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی با اشاره به برنامه های حمایتی از ورزشکاران بانو تاکید کرد: برای مسابقات آسیایی برترین ها، اعزام ها براساس نام ها نخواهند بود، بلکه تکلیف مسافران المپیک آسیایی را رکوردها مشخص می کنند.

وی از حضور سپیده توکلی، مریم محبی ، ژاله کاردان و ریحانه آرامی و... در اردوهای آماده سازی خبر داد و افزود: هریک از آنها زیر نظر مربی خارجی تمرینات خود را پیگیری می کنند هم اکنون آرامی با مربی خود در اردبیل تمرین می کنند و درمورد مربی خارجی چکش که اهل بلاروس است برای وی با وزارت ورزش وجوانان مکاتبه کرده ایم که انشالله با موافقت آنها بتوانیم از دانش فنی این مربی نیز بهره بگیریم .

پریسا بهزادی تصریح کرد: با تمام این تفاسیر ورزشکاران مان باید بتوانند به رکودی که فدراسیون اعلام کرده اند نزدیک شوند، در فدراسیون چیزی به اسم بازیکن سالاری وجود ندارد چرا که بازی های آسیایی جاکارتا فرصت کسب تجربه نیست، بلکه همه ورزشکاران می آیند که از نام کشورشان دفاع کنند.

او گفت: از ابتدای سال 96 مسابقات متعددی گذاشتیم تابتوانیم برترین ها را انتخاب کرده به اردوهای آماده سازی دعوت کنیم. خوشبختانه ما در رده های سنی پایه (نوجوانان و جوانان) گزینه های بسیار خوبی داریم به عنوان مثال ریحانه آرامی عضو تیم جوانان در تایلند مقام آورده است.

بهزادی افزود: در رقابت های نوجوانان آسیا، دختران ما نتایج بسیار خوبی کسب کردند در رده سنی جوانان هم همینطور به طوریکه نوجوانان ما ورودی جوانان را هم کسب کردند. به هرحال ما بسیار به آینده امیدوار هستیم و بی تردید با چنین روندی می توانیم در بسیاری از مواد صاحب عنوان شویم.

او در بخش دیگری از سخنانش از بازی های آسیایی به عنوان یکی از سخت ترین میادین نام برد و کسب مدال را در آن بسیار غیر قابل پیش بینی دانست و گفت: مطمئن هستم هرکدام از بچه ها که به این رویداد اعزام شوند تمام تلاش خود را خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز