فریبرز عسگری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

توقع مردم از تکواندو بالا است/ مسابقات قهرمانی آسیا می‌تواند آمادگی تیم را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا بالا ببرد/ برد و باخت جزیی از نفس ورزش است

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۰۹۰۶۱
توقع مردم از تکواندو بالا است/ مسابقات قهرمانی آسیا می‌تواند آمادگی تیم را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا بالا ببرد/ برد و باخت جزیی از نفس ورزش است
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برد و باخت جزیی از نفس ورزش است و درست است که در المپیک نتیجه خوبی کسب نکردیم ولی سعی خواهیم کرد که از آن مسابقات درس بگیریم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران درخصوص برنامه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

عسگری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی تکواندو از دهم فروردین‌ماه آغاز شده و قبل از شروع بازی‌های آسیایی که مردادماه آغاز خواهد شد ما در پنجم خردادماه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش خواهیم داشت که به این مسابقات به چشم بازی تدارکاتی جدی برای آمادگی بیشتر در جاکارتا نگاه خواهیم کرد. در مدت زمان کوتاهی که داشتیم سعی کردیم بچه ها را به آمادگی 85 درصدی برسانیم که خداروشکر این امر محقق شده است.

وی در ادامه افزود: ملی‌پوشان در حال حاضر شرایط خوبی را دارند و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌اند. در روزهای آخر که تمرینات انجام می‌دهیم بیشتر روی کارهای سرعتی کار می‌کنیم. روز سی‌ام اردیبهشت ماه عازم ویتنام هستیم که در آنجا نیز تمرینات سبکی را پشت سر خواهیم گذاشت که برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران درادامه با اشاره به بازدید وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از تمرین ملی‌پوشان خاطرنشان ساخت: قطعا وقتی ملی‌پوشان می‌بینند که مسئولین عالی رتبه کشور اینقدر به آنها توجه دارند و از نزدیک تمرینات آنها را دنبال می‌کنند خیلی ایجاد انگیزه می‌کند خصوصا بچه‌هایی که دو ماه پر فشار را پشت سر گذاشته‌اند و چون در حال کم کردن وزن هستند از لحاظ روحی باید تقویت شوند. شرایط برای تیم ملی خاص است و حضور مسئولین باعث قوت قلب تیم خواهد شد.

بازدید+وزیر+ورزش+از+اردوی+تیم+های+ملی+بوکس+و+تکواندو+

عسگری اظهار داشت: ملی‌پوشان تکواندو در چند سال گذشته این توقع را ایجاد کرده‌اند که همیشه با دست پر از مسابقات بازگردند. وقتی نتوانند در یک مسابقه نتیجه لازم را بگیرند قطعا مردم انتظار بیشتر از آنها دارند. اگر نگاهی به قبل از المپیک ریو داشته باشیم بچه‌های ما توانستند در مسابقات آسیایی، بازی‌های آسیایی و جهانی همه مدال‌های خوشرنگ را درو کنند. برد و باخت جزیی از نفس ورزش است و درست است که در المپیک نتیجه خوبی کسب نکردیم ولی سعی خواهیم کرد که از آن مسابقات درس بگیریم تا بتوانیم در بازی‌های جاکارتا و المپیک 2020 نمایش قابل قبولی را داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز